۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » ورزش ایران
  • شناسه : 5601
  • ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۵
  • ارسال توسط :
  • منبع : مهر
تراکتور در تبریز خراب شد- عیبی یوخ
تراکتور در تبریز خراب شد- عیبی یوخ

تراکتور در تبریز خراب شد- عیبی یوخ

تراکتور اولین باخت خانگی خود در این فصل را تجربه کرد.

در ادامه مسابقات هفته نهم لیگ برتر فوتبال تیم های استقلال و تراکتور از ساعت ۱۸ امروز جمعه به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه چهار بر دو به پایان رسید.

امروز محمدرضا آزادی (۲۰) و ساسان انصاری (۷۹) برای تراکتور و شیخ دیاباته (۴۰، ۶۵ و ۶۹) و علی کریمی (۸۴) برای استقلال گلزنی کردند تا آبی ها به چهارمین برد متوالی خود در لیگ برسند.

در نیمه دوم این بازی تماشاگران حاضر در ورزشگاه به دفعات نسبت به عملکرد داور معترض بودند. در صحنه های مختلفی نیز بین بازیکنان دو تیم درگیری هایی به وجود آمد.بعد از گل دوم استقلال به تراکتور تماشاگران تبریزی یکصدا اشکان دژاگه را تشویق کردند. این تشویق‌ در اعتراض به نتیجه بازی بود.

هواداران بعداز دریافت گل سوم تراکتور ورزشگاه را ترک کردند و به این شکل نسبت به عملکرد تیمشان معترض شدند.

در آن سوی ورزشگاه ۲۰۰ هوادار استقلالی در بیرون از ورزشگاه به جشن و پایکوبی پرداختند.امروز حمید استیلی و علیرضا امامی فر مربیان تیم ملی امید در ورزشگاه یادگار امام تماشاگر دیدار دو تیم بودند.

بعداز اتمام این بازی تعدادی از هواداران تیم تراکتور در ورزشگاه باقی ماندند و با سر دادن شعار عیبی یوخ از تیمشان حمایت کردند.

استقلال با این برد ۱۵ امتیازی شد و به رده هفتم صعود کرد. تراکتور هم که باتوجه به توقف شهر خودرو و سپاهان شانس صدرنشینی داشت، با این باخت به این فرصت خود پشت پا زد و اولین باخت خانگی خود در این فصل را تجربه کرد.