۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار بین المللی
  • شناسه : 17564
  • ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹
  • ارسال توسط :
  • منبع : خبرگزاری صداوسیما
ترامپ نمی‌تواند برای خود فرمان عفو صادر کند
ترامپ نمی‌تواند برای خود فرمان عفو صادر کند

ترامپ نمی‌تواند برای خود فرمان عفو صادر کند

رهبر اقلیت دموکرات در سنای آمریکا تاکید کرد، “دونالد ترامپ”، رئیس جمهور این کشور نمی‌تواند برای خود و اعضای خانواده اش فرمان عفو صادر کند. “چاک شومر”،رهبر اقلیت دموکرات در سنای آمریکا در سخنان خود در جلسه سنای این کشور گفت: دونالد ترامپ اختیاراتی برای صدور فرمان عفو برای خود و اعضای خانواده اش ندارد. […]

رهبر اقلیت دموکرات در سنای آمریکا تاکید کرد، “دونالد ترامپ”، رئیس جمهور این کشور نمی‌تواند برای خود و اعضای خانواده اش فرمان عفو صادر کند.

“چاک شومر”،رهبر اقلیت دموکرات در سنای آمریکا در سخنان خود در جلسه سنای این کشور گفت: دونالد ترامپ اختیاراتی برای صدور فرمان عفو برای خود و اعضای خانواده اش ندارد.

چاک شومر افزود: صدور چنین فرمان عفوی، اهانت جدی به اختیارات ریاست جمهوری برای صدور فرمان عفو خواهد بود.
رهبر اقلیت دموکرات در سنای آمریکا خاطر نشان کرد: گفته می‌شود ترامپ از کارکنانش درباره امکان صدور فرمان عفو برای خود، اعضای خانواده اش و رودی جولیانی وکیلش سوال کرده است؛ پاسخ ساده‌ای وجود دارد: نه آقای رئیس جمهور!
چاک شومر گفت، اما من سوال مهمتری دارم، همتایان جمهوریخواه ما تا چه زمان به مسامحه با این امور بی معنی ادامه خواهند داد؛بسیاری از جمهوریخواهان به رئیس جمهور، قدرت مانور دادند تا سلامت انتخابات را زیر سوال ببرد که باعث مخدوش شدن اعتماد آمریکایی‌ها به دموکراسی ما شد. کارشناسان و رسانه‌ها معتقد اند که پس از پایان دوره ریاست‌جمهوری دونالد ترامپ موجی از شکایت‌ها علیه او روانه دستگاه قضایی آمریکا شود. در صورتی که ترامپ خود را عفو کند، معلوم نیست که جو بایدن و وزیر دادگستری او پرونده‌ای علیه ترامپ تشکیل دهند و ریسک آن را بپذیرند که در یک روند طولانی رسیدگی به اقدامات ترامپ، بار دیگر به شکاف کنونی عمیق درون جامعه، بیش از پیش دامن زده شود.