۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

  • شناسه : 10378
  • ۰۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۷
  • ارسال توسط :
ترامپ، اوباما را مقصر بحران کرونا دانست
ترامپ، اوباما را مقصر بحران کرونا دانست

ترامپ، اوباما را مقصر بحران کرونا دانست

سیل انتقادها به عملکرد ترامپ ادامه دارد

شیوع ویروس کرونا در آمریکا، ایالات متحده را در صدر کشورهای مبتلا قرار داده و این روند، سبب سیل انتقادها به عملکرد دونالد ترامپ و دولتش در مواجه با این همه‌گیری شده است. او مقصر وضعیت به بار آمده در آمریکا را متوجه باراک اوباما رئیس جمهوری پیشین و دولت‌های قبلی دانست.

کرونا در آمریکا؛ تعداد مبتلایان از مرز 100 هزار گذشت/ ترامپ، اوباما را مقصر بحران کرونا دانست!/ سهمیه بندی افراد برای زنده ماندن یا مردن!

شبکه تلویزیونی سی ان ان روز شنبه گزارش داد: ترامپ روز گذشته (جمعه) در نشست خبری در کاخ سفید مدعی شد، دولتش در مواجه با این اپیدمی، یک نظام درهم شکسته بهداشتی درمانی را در اختیار گرفته بود.
او گفت: زمانی که با این شرایط مواجه شدیم من یک «جعبه خالی» داشتم که در آن هیچ آزمایشی (برای کرونا) وجود نداشت، با یک نظام ذخایر درمانی درهم شکسته و در کل با یک نظام بهداشتی از هم پاشیده روبرو بودم که مقصر آن فقط باراک اوباما نیست بلکه دولت های پیش از او هم بودند.

بر اساس آمار اعلام‌شده از سوی منابع درمانی ایالات متحده، طی بیست‌وچهار گذشته تا کنون نزدیک به پانزده هزار مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در این کشور گزارش شده است.

بدین ترتیب، تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا به ۱۰۰۳۹۲ نفر و تعداد قربانیان آن نیز به ۱۵۴۳ تن افزایش یافت.
دولت ایالات متحده که بسیار دیرتر از کشورهای دیگر به انجام آزمایش‌های تشخیص ابتلا به ویروس کرونا روی آورد، اکنون به دلیل تعداد زیاد افراد بیمار، با کمبود کیت‌های تشخیصی مواجه شده است.