۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » قزوین
  • شناسه : 956
  • ۱۷ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲
  • ارسال توسط :
تدوین منشور حقوق رانندگان تاکسی توسط  ضروری است
تدوین منشور حقوق رانندگان تاکسی توسط  ضروری است

تدوین منشور حقوق رانندگان تاکسی توسط ضروری است

شورای اسلامی شهر قزوین نگاه حمایتی به تاکسیرانان دارد

مهدیه سادات قافله باشی، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و هنری شورای اسلامی شهر قزوین گفت: تدوین منشور حقوق رانندگان تاکسی توسط سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری ضروری است.

قافله باشی افزود: لزوم تدوین منشور حقوق رانندگان تاکسی به منظور تأمین حقوق آنها احساس می شود و همانطور شهروندان حقوقی بر تاکسیرانان دارند، تاکسیرانان نیز حقوقی بر شهروندان دارند و باید مورد توجه قرار گیرد.
وی تصریح کرد: رانندگان قشر زحمتکش جامعه هستند که عدم تاب آوری اجتماعی همه اقشار را تحمل می کنند و باید حقوق آنها رعایت شود.
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و هنری شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه ۵ هزار تاکسی در سطح شهر وجود دارد و روزانه ۲۵۰ هزار شهروند توسط این تاکسی ها جا به جا می شوند، عنوان کرد: هر راننده تاکسی به عنوان سفیر شهر قزوین در معرفی شایسته این شهر و تبادل اطلاعات و اخبار نقش بسیار مهمی دارند و باید قدردان حضور آنها بود.

 قافله باشی با اشاره به اینکه شورای اسلامی شهر قزوین همواره نگاه حمایتی به تاکسیرانان دارد، گفت: لایحه یک میلیاردی تهیه قطعات تاکسی با حمايت تمامی اعضای شورا در سال گذشته تصویب و در سال جاری با افزایش قیمت تاکسی با نگاه کارشناسی موافقت شد.