۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان ها » قزوین
  • شناسه : 1383
  • ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۷:۴۶
  • ارسال توسط :
تدوین ضوابط فنی و توزیع بهینه ابزارهای تبلیغات محیطی به پایان رسید
تدوین ضوابط فنی و توزیع بهینه ابزارهای تبلیغات محیطی به پایان رسید
مدیر عامل سازمان خدمات طراحی شهرداری قزوین:

تدوین ضوابط فنی و توزیع بهینه ابزارهای تبلیغات محیطی به پایان رسید

انتظار می رود اجرای این پروژه در قزوین منجر به ارتقای کیفیت محیطی فضاهای شهری گردد.

محمد اسماعیل حافظی، مدیر عامل سازمان خدمات طراحی شهرداری قزوین، گفت: با توجه به اهمیت تبلیغات محیطی، طرح تدوین ضوابط فنی و توزیع بهینه ابزارهای تبلیغات محیطی در سطح شهر قزوین دراین سازمان انجام شد

به گزارش روابط عمومی سازمان خدمات طراحی شهرداری قزوین؛ حافظی افزود: از مزایای تبلیغات محیطی که باعث برتری آن با سایر رسانه های تبلیغاتی شده این است که مخاطب ناگزیر به دیدن تبلیغات محیطی بوده و خودآگاه یا ناخودآگاه تحت تاثیر آن قرار خواهد گرفت.

این مسئول افزود: از اهداف تهیه این پروژه می توان به بهره برداری بهتر از ابزار تبلیغات محیطی در شهر، تدوین ضوابط نصب ابزارهای تبلیغات محیطی و جانمایی مناسب ابزارهای تبلیغات محیطی و همچنین معرفی ابزارهای تبلیغاتی جدید قابل استفاده قزوین اشاره کرد.

حافظی بیان کرد: از دیگر اهداف این طرح ساماندهی بصری شهر و کاهش اغتشاشات ناشی از تعدد ابزارهای تبلیغات محیطی و یا جانمایی نامناسب آن ها است.

مدیر عامل سازمان خدمات طراحی شهرداری تصریح کرد: انتظار می رود اجرای این پروژه در قزوین منجر به ارتقای کیفیت محیطی فضاهای شهری، تسهیل عملکرد حوزه های وابسته به تبلیغات محیطی در بهره برداری و  مدیریت اجرایی استفاده از ابزار تبلیغات محیطی و حذف برخوردهای سلیقه‌ای و شخصی و غیر ضابطه مند در استفاده ابزارهای تبلیغات محیطی شود.