۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » قم
  • شناسه : 376
  • ۰۵ تیر ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۰
  • ارسال توسط :
تداوم انقلاب اسلامی با خون پاک شهیدان تضمین شده است
تداوم انقلاب اسلامی با خون پاک شهیدان تضمین شده است

تداوم انقلاب اسلامی با خون پاک شهیدان تضمین شده است

استاندار قم در دیدار خانواده شهدای هفتم تیر ۱۳۶۰ تداوم انقلاب اسلامی را مرهون خون پاک شهیدان دانست. به گزارش روابط عمومی استانداری قم دکتر بهرام سرمست استاندار قم پیش از ظهر امروز با خانواده شهیدان غلامحسین حقانی و سیدمحمدکاظم دانش از شهدای حادثه بمب گذاری مقر حزب جمهوری اسلامی در سال ۱۳۶۰ دیدار کرد. […]

استاندار قم در دیدار خانواده شهدای هفتم تیر ۱۳۶۰ تداوم انقلاب اسلامی را مرهون خون پاک شهیدان دانست.


به گزارش روابط عمومی استانداری قم دکتر بهرام سرمست استاندار قم پیش از ظهر امروز با خانواده شهیدان غلامحسین حقانی و سیدمحمدکاظم دانش از شهدای حادثه بمب گذاری مقر حزب جمهوری اسلامی در سال ۱۳۶۰ دیدار کرد.

استاندار قم در این دیدارها طی سخنانی اظهار کرد: شهدای هفتم تیر از سرمایه های نظام بودند و در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشتند.

سرمست با اشاره به تلاش دشمنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی به واسطه ی به شهادت رساندن این انسانهای شریف افزود: خون پاک این عزیزان دوام انقلاب اسلامی را تضمین کرده است.

مقام عالی دولت در استان همچنین خدمت به مردم و خانواده شهدا در برهه ی فعلی را مهمترین وظیفه مسئولان دانست و تصریح کرد: امیدواریم با گام برداشتن در این مسیر بتوانیم دین خود به شهدا و ایثارگران را ادا نماییم.