۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان ها » قزوین
  • شناسه : 2124
  • ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶
  • ارسال توسط :
تجلیل از شهردار و اعضای شورای شهر محمدیه در شورای اداری بخش محمدیه
تجلیل از شهردار و اعضای شورای شهر محمدیه در شورای اداری بخش محمدیه

تجلیل از شهردار و اعضای شورای شهر محمدیه در شورای اداری بخش محمدیه

در این مراسم رییس شورای شهر محمدیه به ارائه گزارشی از عملکرد شوراها و شهرداری های بخش محمدیه پرداخت.

در اولین جلسه شورای اداری بخش محمدیه که در بخشداری محمدیه و با حضور امام جمعه ،مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان قزوین ،سرپرست بخشداری ، دکتر کاظمی رییس شورای شهر ، دکتر نخستین،شهردار محمدیه و مدیران دستگاه های خدمات رسان و روسای شوراهای بخش محمدیه برگزار گردید. فاطمی نسب ضمن تقدیر و تشکر از شهردار و اعضای شورای شهر در خصوص ساخت دارالقرآن در محمدیه در راستای افزایش سرانه مذهبی-فرهنگی و ترویج فرهنگ آموزش قرآن در بین شهروندان مومن و انقلابی محمدیه و ناحیه شهری مهرگان،افزود: دارالقرآن محمدیه یکی از مکانهایی است که در آن به صورت اختصاصی فرهنگ قرآن و موضوعات مربوطه به آن آموزش داده می شود .

وی افزود : کار شهردار و اعضای شورای شهر ستودنی و قابل تقدیر بوده و بنده سپاسگزار عزیزان بوده و هستم و آرزوی توفیقات الهی را خواستارم.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی موینی ، امام جمعه محمدیه،توجه ویژه شهردار و اعضای شورای شهر در مباحث نماز ،نماز جمعه ،ساخت دارآلقران اجرای عملیات عمرانی جهت سقف مصلی و نیز دید مثبت دربحث تبلیغات را ستوده و قابل تقدیر و تشکر دانست. 

لازم به ذکر این که دکتر کاظمی،رییس شورای شهر محمدیه  به نمایندگی از اعضای شورای شهر و شهرداران بخش محمدیه به ارائه گزارشی از عملکرد شوراها و شهرداری های  بخش محمدیه پرداخت.

 رییس شورای شهر در پایان از دکتر نخستین شهردار محمدیه، به جهت تلاش در اجرای برنامه های فرهنگی ، پروژه های عمرانی ،خدمات شهری و فضای سبز تقدیر و تشکر نمود.