۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » کتاب و ادبیات
  • شناسه : 28165
  • ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۹
  • ارسال توسط :
تب ناتمام ؛عاشقانه های مادر جانباز شهید حسین دخانچی
تب ناتمام ؛عاشقانه های مادر جانباز شهید حسین دخانچی

تب ناتمام ؛عاشقانه های مادر جانباز شهید حسین دخانچی

شهید حسین دخانچی سال ۱۳۶۳ در عملیات بدر، قطع نخاع می‌شود و در سال ۱۳۸۱ به شهادت می‌رسد.

«تب ناتمام»، داستان عاشقانه‌های مادر جانباز شهید دخانچی، که ۱۷ سال پرستاری پسرش را کرد، رونمایی می‌شود.

 به گزارش ” وقایع خبری” حسین کاجی مدیرعامل انتشارات حماسه یاران در این زمینه اظهار داشت: کتاب «تب ناتمام» روایت زندگی خانم شهلا منزوی، مادر جانباز شهید حسین دخانچی است که به تازگی توسط انتشارات حماسه یاران به مرحله چاپ رسیده است.

وی تاکید کرد: زندگی این بانو نه تنها به عنوان یک مادر شهید درخور توجه است، بلکه ایشان را باید مظهری از فداکاری، ایثار و صبر دانست؛ چرا که خانم منزوی ۱۷ سال صبورانه و سرشار از عشق و عاطفه، فرزند جانباز قطع نخاع گردن خود را پرستاری می‌کند.

کاجی با بیان اینکه کتاب «تب ناتمام»، در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت، افزود: این کتاب به قلم توانای خانم حسینی مهرآبادی نوشته شده و در آن تصویر یک زن مسلمان و اصیل ایرانی و به معنای واقعی مادر، به خوبی نشان داده می‌شود.

مدیر عامل انتشارات حماسه یاران تاکید کرد: مراسم رونمایی از این کتاب، جمعه ۱۰ دی ماه ۱۴۰۰ پس از نماز مغرب و عشا با حضور جمعی از رزمندگان دوران دفاع مقدس، خانواده شهید و علاقه‌مندان به فرهنگ جهاد و شهادت در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شهر قم برگزار خواهد شد.

کاجی در پایان، اظهار داشت: در برپایی این مراسم علاوه بر انتشارات حماسه یاران، کنگره ملی شهدای استان قم، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم و اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم مشارکت داشته‌اند.

شایان ذکر است شهید حسین دخانچی سال ۱۳۶۳ در عملیات بدر، قطع نخاع می‌شود و پس از تحمل ۱۷ سال درد و رنج جانبازی، در سال ۱۳۸۱ به شهادت می‌رسد.