۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » آموزش » بهداشت و درمان » مازندران
  • شناسه : 9516
  • ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳
  • ارسال توسط :
تبلیغات شهری به کرونا  اختصاص یابد تا آگاهی مردم افزایش پیدا کند
تبلیغات شهری به کرونا  اختصاص یابد تا آگاهی مردم افزایش پیدا کند

تبلیغات شهری به کرونا اختصاص یابد تا آگاهی مردم افزایش پیدا کند

هر جایی که تراکم جمعیت بیش تر باشد، بیماری شیوع بیش تری پیدا می‌کند،

احمد حسین زادگان درستاد مقابله با کرونا در استان مازندران با اشاره به اینکه تبلیغات شهری به کرونا اختصاص یابد تا آگاهی مردم افزایش پیدا کند، افزود: پزشکان و پرستاران سرمایه‌های انسانی کشور هستند و سلامت شأن در چنین شرایطی باید اولویت باشد.

استاندار با بیان اینکه مراکز تب سنجی باید جدی و سخت گیرانه تست بگیرند و شناسایی‌های انجام شده توأم با قرنطینه یا بازگشت همراه باشد، گفت: مسافری که بر اساس تشخیص دانشگاه علوم پزشکی، علائم مشخص را داشته باشد با هزینه خودش به مدت ۱۴ روز قرنطینه یا بازگشت داده می‌شود.

حسین زادگان با تاکید بر اینکه میزان مراجعه مردم به ادارات را کم کنید، اظهار داشت: برخی خدمات باید به زمان دیگری موکول شود تا شاهد حجم بالای مراجعه نباشیم.

وی با اشاره به اینکه هر جایی که تراکم جمعیت بیشتر باشد، بیماری شیوع بیشتری پیدا می‌کند، عنوان کرد: روستاهای مازندران هم با وجود تجمع و تردد کمتر، موارد مشکوک شناسایی شده است.

استاندار با بیان اینکه دستگاه‌ها اولویت اولشان باید مقابله با کرونا باشد، تاکید کرد: جلسه شورای اداری با موضوع کرونا به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بازار اگر بهداشت عمومی را رعایت نکند بسته خواهد شد و بحمدالله بازاریان همکاری خوبی را در این راستا داشته‌اند، ابراز داشت: هیچ کوتاهی را ازمدیران مرتبط با مراکز مهمی نظیرجایگاه های سوخت، نانوایی‌ها، سوپرمارکت‌ها، داروخانه‌ها و عابر بانک‌ها پذیرا نخواهیم بود.

فرمانده قرارگاه زیستی استان تاکید کرد: بازرسان بهداشت با همکاری نیروی انتظامی هرجایی را که بهداشت عمومی را رعایت نمی‌کند تعطیل کنند و هیچ خانه مسافر و هتلی نباید پذیرش مسافر داشته باشد.

استاندار مازندران با بیان اینکه نیازهای دارویی و بهداشتی مازندران با نامه استاندار به وزیران مربوطه اعلام شد، افزود: هیچ مدیری حق ندارد تا تست مثبت کرونا اعلام نشد بیماری خود را علنی و عمومی کند.