۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 8722
  • ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۹:۱۷
  • ارسال توسط :
تا پایان سال هیچ کنسرتی برگزار نمی‌شود
تا پایان سال هیچ کنسرتی برگزار نمی‌شود

تا پایان سال هیچ کنسرتی برگزار نمی‌شود

ویروس کرونا با اسم جدید آمده و مردم را مورد خطر قرار داده است

جلسه شورای سلامت شهرستان قزوین با موضوع ویروس کرونا با حضور محمد شفیعی فرماندار شهرستان قزوین، افلاطونی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، مهرعلیان رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان، بخشداران شهرستان و جمعی از مسئولین شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شهرستان قزوین در این جلسه گفت: کرونا ویروس با همه زیان‌ها و خطراتی که دارد یک حسنی در جامعه ایجاد کرد، ما را وادار به رعایت بهداشت فردی کرد شاید تبدیل به فرهنگ شود.

وی افزود: چند ماه پیش آنفلوآنزا بود که در شهرستان قزوین چندین نفر کشته شدند، اکنون عنوان عوض شده و ویروس کرونا با اسم جدید آمده و مردم را مورد خطر قرار داده است.

شفیعی تصریح کرد: از نظر پزشکان استفاده از ماسک در پیشگیری از ابتلاء به کرونا تأثیر گذار نیست، استفاده از دستکش در پیشگیری از شیوع این ویروس بسیار اثر گذار است و باید تبلیغ شود تا همه از آن استفاده کنند، اگر دستکش در داروخانه‌ها به وفور یافت شود و استفاده از آن آموزش داده شود، از ماسک کاربردی تر است و استفاده از دستکش باید فرهنگ سازی شود.

فرماندار بیان کرد: تا پایان سال هیچ کنسرتی برگزار نمی‌شود و همایش‌ها و جلسات محدود می‌شود و اگر جلسات ضروری باشد فقط در فرمانداری برگزار می‌شود.

شفیعی تاکید کرد: اداره صمت، تعزیرات حکومتی و بهداشت باید به صورت روزانه بر رستوران‌ها و پزندگی ها نظارت و با متخلفین برخورد کنند زیرا سلامت جامعه با کسی تعارف ندارد.

شفیعی گفت: بازیگاه پارک الغدیر و بازیگاه کودک و مسابقات ورزشی و باشگاه‌ها باید تا پایان سال تعطیل شوند و در ملاقات عمومی بیمارستان‌ها محدودیت ایجاد شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.