۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » دولت » قزوین
  • شناسه : 14691
  • ۰۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۱
  • ارسال توسط :
تا پایان امسال مسیر قزوین تا زنجان دو خطه می‌شود
تا پایان امسال مسیر قزوین تا زنجان دو خطه می‌شود

تا پایان امسال مسیر قزوین تا زنجان دو خطه می‌شود

تا پایان سال جاری طرح هایی که در استان قابلیت بهره برداری را دارند به نتیجه خواهند رسید

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه: با دو خطه شدن راه آهن قزوین به تهران و زنجان، استان قزوین به کانون تردد‌های ریلی تبدیل می‌شود.

نوبخت در گفتگوی ویژه خبری شبکه قزوین بیان کرد: در سفر گذشته موضوع اتصال دو خطه قزوین به شبکه سراسری ریلی به کرج و تهران در دستور کار قرار گرفت که خوشبختانه راه آهن کرج به قزوین دو خطه شده است.

تا پایان امسال مسیر قزوین تا زنجان دو خطه می‌شود

وی افزود: همچنین اتصال قزوین به دو استان گیلان و زنجان برقرار شد و دو خطه کردن قزوین به زنجان نیز خوشبختانه پیشرفت فیزیکی خوبی داشته است و تا پایان امسال مسیر قزوین تا زنجان دو خطه می شود.   معاون رئیس جمهور خاطرنشان کرد: با دو خطه شدن راه آهن قزوین به تهران و زنجان، استان قزوین به کانون ترددهای ریلی تبدیل می شود.  

نوبخت در ادامه تصریح کرد:۹۱۹میلیارد تومان برای ۴۱طرح در سفر دولت به استان اختصاص یافته بود و تا کنون با توجه به افزایش هزینه ها در کشور ۱۰۲۷میلیارد تومان برای احداث طرح ها پرداخت قطعی شده است.

  وی تأکید کرد: اختصاص بودجه به استان های کشور از جمله استان قزوین بر اساس یک سری شاخص های توسعه در سازمان برنامه و بودجه صورت می گیرد و تا قبل از نهایی شدن بودجه ۱۴۰۰کل کشور، نشستی با نمایندگان استان برای بازبینی در بودجه استان قزوین برگزار خواهد شد تا اگر با کاهش بودجه در استان روبه رو شدیم در آن تجدید نظر کنیم.   معاون رئیس جمهور افزود: با توجه به نیازهای استان قزوین در زمینه تأمین آب، در نشستی با حضور مسئولان استان، در بودجه استان قزوین بازنگری خواهد شد.  

نوبخت گفت: شش پروژه مهم در استان قزوین شامل دو خطه کردن راه آهن قزوین به زنجان، مسیر قزوین به الموت، آبرسانی به آبیک از سد طالقان، آبگیری سدهای نهب و بالاخانلو و آب رسانی به ۶شهر استان تا پایان خرداد۱۴۰۰ به بهره برداری خواهند رسید.  

وی افزود: تا پایان سال جاری طرح هایی که در استان قابلیت بهره برداری را دارند به نتیجه خواهند رسید و پیش بینی می کنیم انتقال آب طالقان به آبیک تا پایان امسال به نتیجه برسد.