۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » ورزش » ورزش ایران » ورزش جهان
  • شناسه : 32942
  • ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۲
  • ارسال توسط :
  • منبع : برنا
تا آخرین لحظه تلاش می‌کنیم تا صعود تاریخی را رقم بزنیم
تا آخرین لحظه تلاش می‌کنیم تا صعود تاریخی را رقم بزنیم

تا آخرین لحظه تلاش می‌کنیم تا صعود تاریخی را رقم بزنیم

یک سال در فوتبال انگلیس و تیم ناتینگهام فارست بازی کرده‌ام و نسبت به فوتبال انگلیس آشنایی نسبی دارم.

کریم انصاری‌فرد در نشست خبری امروز گفت: از خبرنگارانی که به محل تمرین ما آمدند تا شرایط تیم ما را بدانند، تشکر می‌کنم. بعد از اینکه صعود مقتدرانه‌ای به جام جهانی داشتیم، شروع به آماده سازی برای این رقابت‌ها کردیم‌. در دو دوره قبلی هم حضور داشتیم و می‌دانیم شرایط جام جهانی به چه شکلی است.

وی افزود: همانگونه که گفتم همیشه بهترین تیم‌های دنیا در جام جهانی حاضر می شوند‌ و همیشه بهترین بازیکنان دنیا در جام جهانی هستند. بهترین تورنمنتی است که یک فوتبالیست می‌تواند در آن برای کشورش بازی کند. باید از جام جهانی لذت برد.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان عنوان کرد: قطعا ما هم مثل سایر تیم‌ها با تمام قوا و توان خود در این مسابقات شرکت می‌کنیم تا بتوانیم بهترین نتایج را کسب کنیم. قطعا برای تاریخ‌سازی اینجا هستیم. همه بازیکنان هم قسم شده‌اند تا تمام تمرکزشان روی بازی‌ها باشد و بتوانیم بهترین نتایج را برای کشورمان به ارمغان آوریم.

انصاری‌فرد گفت: همیشه نسبت به تعهدم پایبند بودم و همیشه سعی کردم بهترین تلاش و عملکرد را در زمین به اجرا بگذارم. دو دوره در جام جهانی بازی کرده‌ام و تجربه‌های زیادی به لحاظ تیمی و انفرادی مقابل تیم‌های بزرگ در جام جهانی ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ به دست آورده‌ام.

وی افزود: قطعا سعی می‌کنم این تجارب را در اختیار جوان‌هایی که اکنون به تیم ملی آمده و کنار ما هستند، بگذارم. ان‌شاءالله من و همه هم‌تیمی‌های عزیزم تا آخرین لحظه و ثانیه‌ای که بازی سوم تمام شود، دست از تلاش برنمی‌داریم تا اتفاق بزرگ و تاریخی را رقم بزنیم.

مهاجم تیم ملی ادامه داد: یک سال در فوتبال انگلیس و تیم ناتینگهام فارست بازی کرده‌ام و نسبت به فوتبال انگلیس، شرایط حاکم بر این کشور و اینکه مردم چه قدر مردم در زندگی روزمره‌شان درگیر هستند،  آشنایی نسبی دارم. از حساسیت فوتبال برای انگلیسی‌ها خبر دارم‌ و همه شرایط و اتفاقات فوتبال انگلیس را در یک سال درک کردم‌. سعی کردم شرایطی که خودم درک کردم به هم تیمی‌هایم منتقل کنم.