۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی » نیروی انتظامی
  • شناسه : 6424
  • ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۴
  • ارسال توسط :
تاکنون ۱۸۰ نفر از سردسته‌ها و لیدر‌های اصلی اغتشاش‌ها شناسایی و دستگیر شدند
تاکنون ۱۸۰ نفر از سردسته‌ها و لیدر‌های اصلی اغتشاش‌ها شناسایی و دستگیر شدند

تاکنون ۱۸۰ نفر از سردسته‌ها و لیدر‌های اصلی اغتشاش‌ها شناسایی و دستگیر شدند

نیروی انتظامی قاطعانه در برابر افرادی که به دنبال آشوب و ناامنی در جامعه باشند، ایستاده است

به گزارش وقایع خبری و به نقل از  پایگاه خبری پلیس؛ با مدیریت هوشمندانه نیروی انتظامی، تعامل دستگاه‌های امنیتی و نیز مشارکت بسیار مطلوب مردم بصیر و ولایی کشورمان، تاکنون ۱۸۰ نفر از سردسته‌ها و لیدر‌های اصلی اغتشاش‌ها شناسایی و دستگیر شدند. در پی ناآرامی های اخیر در کشور که با سازماندهی معاندان و افراد فرصت طلب با هدف ایجاد ناامنی، آسیب زدن و تخریب اموال عمومی صورت گرفته بود، نیروی انتظامی با بکارگیری ظرفیت های اطلاعاتی، انتظامی و عملیاتی موفق شد، سردسته های اصلی و سرشبکه های این اقدام های خرابکارانه را شناسایی کند.
تخریب اموال عمومی، آتش زدن بانک ها، حمله به مراکز انتظامی و نظامی، راه اندازی کمپین تجمع های غیرقانونی در فضای مجازی و… از اقدام های آشوبگرانه این متهمان بوده است.
نیروی انتظامی ضمن قدردانی از همکاری مردم عزیز، اعلام کرد: قاطعانه در برابر افرادی که به دنبال آشوب و ناامنی در جامعه باشند، ایستاده است و اجازه نخواهد داد، معدود افرادی باعث بی نظمی و هرج و مرج در کشور شوند.
ناجا تصریح کرده است : شناسایی و دستگیری هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت همچنان در دستور کار پلیس است. دستگیری لیدر‌های ناآرامی‌های اخیر در ۳ استان با اشراف اطلاعاتی ماموران انتظامی استان‌های مازندران، گیلان و کرمانشاه ۳ نفر از عاملان اصلی اغتشاش‌های اخیر شناسایی و دستگیر شدند. در پی ناآرامی‌های اخیر در برخی استان‌های کشور، ماموران پلیس با اشراف اطلاعاتی موفق شدند ۳ نفر از عوامل اصلی و سردسته‌های اغتشاش‌ها را شناسایی کنند.
ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان کرمانشاه طی یک عملیات ضربتی موفق شدند یکی از سردسته‌های اغتشاشگران را که نقش عمده‌ای در تحریک مردم و ناآرامی‌های اخیر داشت و درصدد بود با تحریک عده‌ای از جوانان، به اغتشاش و ناامنی در محله نوبهار بپردازد، شناسایی و دستگیر کنند.
گزارش دیگر از استان گیلان حاکی است، مدیر ۳۱ ساله یک صفحه اینستاگرامی که در شهرستان لاهیجان با تحریک افکار عمومی و اخبار دروغین، اقدام به فراخوان تجمع غیرقانونی و اقداماتی همسو با معاندان می‌کرد، طی عملیات ضربتی پلیس فتا، در منزلش دستگیر و صفحه اینستاگرامی وی از دسترس خارج و تجهیزات رایانه‌ای وی نیز توقیف شد.
در این میان نیز عامل راه اندازی پویش تجمع‌های غیرقانونی در اعتراض به گرانی بنزین در فضای مجازی توسط ماموران انتظامی شهرستان بابل دستگیر شد.
نیروی انتظامی هم تصریح کرده است قاطعانه در برابر افرادی که به دنبال آشوب و ناامنی در سطح جامعه باشند، ایستاده است و اجازه نخواهد داد، معدود افرادی باعث بی نظمی و هرج و مرج شوند.
اخبار مربوط به دستگیری سرشبکه‌های ناآرامی‌های اخیر در دیگر استان‌های کشور اطلاع رسانی خواهد شد.