۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 9085
  • ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۷
  • ارسال توسط :

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در استان قزوین با شناسایی ۲۵ بیمار جدید به ۸۰ نفر افزایش یافت.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت روز چهارشنبه با ارایه تازه‌ترین آمار مبتلایان به کرونا در کشور، افزود: از روز گذشته تاکنون ۵۸۶ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که ۲۵۳ نفر در تهران، ۳۵ نفر در گیلان، ۹ نفر در مازندران، هشت نفر در سمنان، ۹ نفر در گلستان، ۹ نفر در آذربایجان شرقی، چهار نفر در کردستان، ۱۵ نفر در کرمانشاه، هفت نفر در ایلام، پنج نفر در لرستان، ۲۷ نفر در خوزستان، ۱۴ نفر در فارس، ۶ نفر در زنجان، هشت نفر در مرکزی، ۲۵ نفر در قزوین، ۱۹ نفر در البرز، ۱۰۱ نفر در قم، یک نفر در چهارمحال و بختیاری، ۱۴ نفر در کرمان، هشت نفر در سیستان و بلوچستان، هشت نفر در خراسان رضوی و یک نفر در خراسان شمالی است.

کیانوش جهانپور افزود: مجموع ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور به ۲ هزار و ۹۲۲ نفر و فوت ناشی از کرونا نیز به ۹۲ نفر رسیده است و ۵۵۲ نفر در مجموع بهبود یافته‌اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین نیز در این خصوص گفت: از تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در استان ۱۹ نفر بهبود یافته‌اند ولی ۲۷۰ نفر با علایم تنفسی بستری هستند.

پیمان نامدار با بیان اینکه  تاکنون هفت نفر از شهروندان استان بر اثر این بیماری فوت کرده‌اند، افزود: بازدیدهای میدانی نشان می‌دهد مردم این بیماری را جدی نگرفته‌اند و همچنان مثل شرایط عادی به خرید و فروش و حضور در اماکن شلوغ و پر ازدحام مشغول هستند.

وی اضافه کرد: از شهروندان درخواست می‌شود با توجه به درگیری شدید استان همجوار نسبت به تعویق سفر به این استان و موکول کردن انجام امور خارج از منزل به آینده به مدت یک تا دو هفته اقدام کنند.

تا روز گذشته ابتلای ۵۵ شهروند قزوینی به ویروس کرونا از سوی وزارت بهداشت تایید شده بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.