۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » بهداشت و درمان » درمان » مازندران
  • شناسه : 29274
  • ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰
  • ارسال توسط :
تامین سلامت مردم اولویت اول وزارت بهداشت است
تامین سلامت مردم اولویت اول وزارت بهداشت است

تامین سلامت مردم اولویت اول وزارت بهداشت است

عین اللهی تامین سلامت مردم را اولویت اول وزارتخانه تحت مدیریتش برشمرد .

وقایع خبری / دکتر بهرام عین اللهی در نشست شورای اداری شهرستان نور با بیان اینکه مهم‌ترین فلسفه سفر‌های استانی دولت آشنایی با مشکلات و تصمیم گیری جدی برای حل آن‌ها است، گفت: حل برخی از مشکلات علاوه بر بودجه نیاز به زمان دارد.

وی با اشاره به توجه و تاکید دولت بر کاهش فاصله بین مردم و مسئولین، اظهار داشت: دولت سیزدهم با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها نسبت به تحقق مطالبات مردم و حل مشکلات عزم و اراده جدی دارد.

وزیر بهداشت با بیان اینکه، آخرین تجربه‌ای که مردم در این دولت کسب کرده اند، تزریق شتابان واکسن کرونا بوده است، عنوان داشت: جمهوری اسلامی ایران در دوران شیوع کرونا در زمینه پیشگیری و مهار این بیماری جز موفق‌ترین کشور‌های دنیا بوده است و خوشبختانه از زمان شیوع این ویروس تاکنون حدود ۹۴ درصد مردم دز اول و ۸۵ درصد دز دوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

عین اللهی تامین سلامت مردم را اولویت اول وزارتخانه تحت مدیریتش برشمرد و اظهار داشت: تزریق شتابان واکسن کرونا باعث شد تا هیچ بیماری روی زمین باقی نماند و این محصول تلاش‌های شبانه روزی کادر پزشکی و همکاری مردم بوده است.

وی از مازندران به عنوان نگین گردشگری کشور یاد کرد و افزود: این استان گردشگر پذیر از لحاظ برخورداری از مواهب طبیعی، آثار تاریخی و … موقعیت ممتازی دارد و با توجه به آزاد سازی حریم ۶۰ متری دریا، پاکسازی حریم ساحلی از زباله بسیار ضروری است که باید مورد توجه مسوولان شهرستان‌های ساحلی قرار گیرد.