۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » پاسخ مسئولین » جامعه » سیاست » شهرداری » قزوین
  • شناسه : 27865
  • ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۷
  • ارسال توسط :
تامین امنیت مهمترین رسالت حاکمان و دولتمردان است
تامین امنیت مهمترین رسالت حاکمان و دولتمردان است

تامین امنیت مهمترین رسالت حاکمان و دولتمردان است

فاز دوم کمربندی نسیم شمال قزوین افتتاح شد.

افتتاح فاز دوم کمربندی نسیم شمال قزوین

وقایع خبری / در مراسمی و با حضور استاندار قزوین، نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین ، دکتر فاطمه محمدبیگی نماینده شهرستان های قزوین ، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار قزوین فاز دوم مسیر نسیم شمال افتتاح و به بهره برداری رسید .

آیت الله عبدالکریم عابدینی در مراسم افتتاح کمربندی نسیم شمال قزوین گفت: رفاه مردم در گروی عملکرد مدیریت شهری است و مدیران در نظام اسلامی باید برای کسب رضای خدا و خدمت به خلق تلاش کنند و هر قدمی که برمی‌دارند با نیت خالصانه باشد.

وی تصریح کرد: همکاری دستگاه های مرتبط در امور شهری و همدلی مدیران این مجموعه ها تحت مدیریت واحد، می تواند به توسعه کمی و کیفی خدمات شهری منجر شود.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه اولین‌ نیاز هر شهری امنیت است گفت: تامین امنیت مهمترین رسالت حاکمان و دولتمردان است و باید در محدوده  امنیت به آسایش، آرامش، رفاه، سلامت و بهداشت و معیشت مردم هم توجه شود.

آیت الله عابدینی بیان کرد: باید همه تمام تلاش خود را به کار گیریم تا مردم طعم خوش خدمت رسانی و رشد و بالندگی، رحمت و نعمت های خداوند را بچشند و از  عدالت هم برخوردار شوند.

دکتر محمد بیگی در مراسم افتتاح فاز دوم کمربندی نسیم شمال با تبریک روز حمل و نقل گفت: توسعه و پیشرفت اقتصادی هر کشوری مرهون توجه به توسعه حمل و نقل است و در این میان فعالان این صنعت بویژه رانندگان نقش مهمی در موفقیتها ایفا می کنند.

وی بیان کرد: رانندگان شبکه حمل و نقل درون شهری و برون شهری با سختی ها و مشکلات معیشتی درگیر هستند اما همچنان ایثارگرانه خدمت می کنند که این روحیه ستودنی است.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: استان قزوین با داشتن محورهای مواصلاتی مهم در مسیر کریدور شمال به جنوب و شرق و غرب کشور جایگاهی ملی دارد و بایستی به نیازهای جاده ای و حمل و نقل آن توجه بیشتری شود.

وی افتتاح کمربندی جنوبی نسیم شمال را از مطالبات مردم منطقه دانست و یادآورشد: مردم مناطق جنوبی شهر قزوین بیش از دو سال است در انتظار افتتاح این طرح هستند که امیدواریم با بهره برداری از این کمربندی شاهد کاهش بار ترافیک در جنوب شهر قزوین بویژه تردد ایمن خودروهای سنگین باشیم.

دکتر محمد بیگی در ادامه اظهارداشت: از شهردار محترم درخواست می کنیم برای روکش آسفالت خیابانهای اصفهان و تبریز که به دلیل تردد خودروهای سنگین بشدت آسیب دیده اقدام کرده و برای زیباسازی محلات جنوب شهر و خدمت رسانی به محله پایین دست امامزاده حسین (ع) نیز برنامه ریزی کند.

مهدی صباغی ، شهردار قزوین هم در این مراسم با تقدیر از مسوولین استان گفت : در شهرداری خود را مسئول خدمت رسانی به مردم می دانیم و باید بتوانیم رضایت مندی مردم را جلب  کنیم و کارآمدی مدیران شهری را نشان دهیم.

وی افزود : در قزوین ظرفیت های خوبی داریم اما گاهی به دلیل ضعف در مدیریتها شاهد بروز مشکلاتی می شویم که مردم را ناراضی می کند لذا عزم خود را جزم کرده ایم کارهای زمین مانده را بسرعت عملیاتی کرده و نگرانی شهروندان را رفع کنیم.

شهردار قزوین تاکید کرد : با اتمام فاز دوم کمربندی بسرعت عملیات ساخت کمربندی شرق نیز آغاز می شود تا بتوانیم با اتصال آن به پل امام رضا(ع) رینگ  جنوب و شرق شهر قزوین را برقرار و به روان سازی ترافیک شهری کمک کنیم.

علمی ، معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین در این مراسم گفت : مسیر کل پروژه حدود ۴ کیلومتر و ۶۰۰ متر بود که هزار و۸۰۰ متر فاز اول و ۲ هزار و ۸۰۰ متر فاز دوم است.

وی اعتباراین پروژه را ۶۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود : مسئولیت احداث کمربندی‌های نسیم شمال بر عهده اداره کل راه و شهرسازی است که شهرداری در راستای احترام حقوق شهروندی نسبت به احداث این کمربندی اقدام کرده است.