۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 29943
  • ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱
  • ارسال توسط :
تاب آوری و امید مردم ایران برای دنیای غرب  سنگین است
تاب آوری و امید مردم ایران برای دنیای غرب  سنگین است

تاب آوری و امید مردم ایران برای دنیای غرب سنگین است

با کاهش تعهدات غرب به برجام، دست جمهوری اسلامی باز است و لذا موفقیت نصیب ایران است .

نشست صمیمی اصحاب رسانه با سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین و حجت الاسلام و المسلمین علی معبودی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین و رونمایی از پوستر هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر به همت سازمان بسیج رسانه، در سالن جلسات شهید حسن پور سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین برگزار شد.

جت الاسلام معبودی در این مراسم با اشاره به فلسفه مقام معظم رهبری در بیان بحث «جهاد تبیین» عنوان کرد: در شرایطی قرار داریم که دشمنان نظاره گر این امر هستند که موازنه راهبردی به نفع جمهوری اسلامی است و وزنه جمهوری اسلامی در همه عرصه ها سنگینی می کند.

وی با اشاره به مولفه های اقتدار جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف گفت: یکی از دلایل اقتدار جمهوری اسلامی این است که افکار عمومی با هم یکدست و در یک مسیر هستند.

حجت الاسلام معبودی بیان کرد: دوم، زمانی در ایران، نگاه ها برای اجرای برخی امور به آمریکا بود اما امروز سیاست دولت فعلی بر این است که با تمام دنیا در ارتباط است و این به ضرر استکبار جهانی است که ایران با تمام جهان ارتباط و تعامل داشته باشد.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: با کاهش تعهدات غرب به برجام، دست جمهوری اسلامی باز است و لذا موفقیت نصیب ایران است. از زمان حوادث اوکراین تا به امروز با تمام تحریم هایی که علیه روسیه اعمال شد، هنوز شدت این تحریم ها به اندازه تحریم ایران نرسیده است.

وی افزود: آمریکایی ها تمام ابزارهای خود را خرج کردند و دیگر ابزاری برای مقابله با ایران ندارد و نهایتا تاب آوری و امید مردم ایران برای دنیای غرب سنگین است. لذا به دنبال این هستند که تمام توان خود را در جهت تغییر اذهان مردم به کار ببندند و محاسبات مردم را به هم ریخته و تاب آوری مردم را کاهش دهند.

حجت الاسلام معبودی تصریح کرد: لذا فلسفه جهاد تبیین در این زمان خود را نشان می دهد. امروز ابزار جنگ به میان مردم آمده تا صبر و امید آنها را بگیرد. در همین زمان کوتاه، دولت سیزدهم اقدامات مثبتی صورت گرفته اما متاسفانه جنگ نرم و هدف گیری اذهان مردم توسط دشمن، به دنبال کوچک نمایی این اقدامات است.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه اضافه کرد: در بحث کرونا امروز به عرصه ای رسیدیم که آرامش به جامعه بازگشته و در کنار این امر دیپلماسی اقتصادی و گشایش های موجود و بدهی هایی که در کشورهای دیگر بلوکه شده بود و روحیه جهادی خبر از اتفاقا خوبی دارد که می تواند به بهبود شرایط جامعه کمک کند.

وی افزود: دولت اموال تملیکی که میلیاردها تومان در انبارها مانده بود را آزاد ساخت و جهاد تبیین به دنبال این است که موفقیت های دولت نظام اسلامی در عرصه های مختلف و پیشرفت های داخلی و بین المللی را به ویژه با وجود شرایط سختی که از ابتدای انقلاب، دشمنان بر کشور وارد کردند بیان نماید.

حجت الاسلام معبودی یادآور شد: در طول ۴۳ سال از عمر پربرکت انقلاب، کشور شاهد توصیه ها و سنگ اندازی ها و تحریم های زیادی از سوی جهان استکبار بوده و به تعبیر امام راحل، دشمن سنگرهای کلیدی دنیا را فتح کرده تا امید را در دل مردم خاموش کرده و ذهن مردم را از مسایل اصلی به سمت مسایل فرعی سوق دهد و ارتباط سیاسی جمهوری اسلامی با دبگر کشورها به هم بریزد و اینجاست که فلسفه جهاد تبیین با شدت بیشتری نمایان می شود.