۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان ها » قزوین
  • شناسه : 36227
  • ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۸
  • ارسال توسط :
بیچاره‌ای که لباس عفت، حیا و انسانیت را کنار می‌گذارد به جنگ فرهنگی آمده است
بیچاره‌ای که لباس عفت، حیا و انسانیت را کنار می‌گذارد به جنگ فرهنگی آمده است

بیچاره‌ای که لباس عفت، حیا و انسانیت را کنار می‌گذارد به جنگ فرهنگی آمده است

با رونمایی از موشک هایپرسونیک فتاح، عرصه بر صهیونیست‌ها تنگ‌تر می‌شود.

در کشورمشکلات اقتصادی داریم و دشمنی هست که در مسائل اقتصادی با ما می‌جنگد، مشکلات فرهنگی داریم، دشمن سربازان خود را به میدان جنگ فرهنگی فرستاده و بیچاره‌ای که لباس عفت، حیا و انسانیت را کنار می‌گذارد و بی‌حیایی و بی‌حجابی را به فرمان دشمن به نمایش می‌گذارد به جنگ فرهنگی آمده است.

آیت ‌الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قزوین که در مسجدالنبی (ص) برگزار شد با بیان مطلب فوق افزود: برخورد قاطعانه مربوط به کسانی است که کار دشمن را انجام می‌دهند اما به آن‌هایی که فریب خورده هستند و نمی‌دانند یا متوجه نیستند باید راه صحیح را یاد داد و کار فرهنگی انجام داد، ولی آن کسی که برای جنگ آمده دیگر کار فرهنگی روی او اثرگذار نیست و اعمال جدی قانون باید جلوی مفسده او را بگیرد.

وی ادامه داد: باید خبرهای خوب و خوشحال‌کننده را در کشور دنبال کنیم و قدردان دانشمندان کشور و سرداران قدرتمند نیروهای مسلح برای این رهاوردهای ارزشمند باشیم که در هفته‌های اخیر در زمینه ساخت موشک خیبر خبرهایی منتشر شد که صهیونیست‌ها از این خبرها وحشت کردند، مخصوصاً که نام این موشک هم آن‌ها را به یاد تاریخ تقابل اسلام با حیله‌ها و نیرنگ‌های صهیونیستی می‌انداخت.

وی تصریح کرد: موشک فتاح که اخیراً رونمایی شد، تقریباً بیش از پنج برابر سرعت صوت حرکت می‌کند که رادارها به هیچ عنوان نمی‌توانند این موشک را تعقیب کرده یا در مقابلش اقدامی کرده یا آن را ساقط کنند.

نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه قزوین یادآور شد: بسیاری از سلاح‌هایی که آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها به کشورهای مختلف می‌فروختند، با ساخت این موشک ارزش خود را از دست دادند و به میدان آمدن این موشک بازار تجارت سلاح آمریکا، اروپا و دیگران را تضعیف می‌ کند و در مقابل عزت و عظمت اسلام برجسته و قدرت اسلام بیشتر نمایان شد.

امام جمعه قزوین در ادامه خطبه های نمازجمعه در خصوص مناسبت هفته روز ۲۵ ذی‌القعده (دحوالارض )، شهادت آیت‌الله سعیدی، تشییع پیکر پاک شهید مدافع حرم تیپ فاطمیون افغانستان، شهید گرانقدر محمدعلی جعفری گنجی و چهلمین روز در گذشت شهید گرانقدر شهید الداغی قهرمان غیرت دینی هم مطالبی بیان کرد.