۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان ها » اقتصاد » بیمه » خدمات اجتماعی
  • شناسه : 907
  • ۱۶ تیر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷
  • ارسال توسط :
  • منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

بیمه تاکسیرانان برقرار می شود

۴ هزار حلقه و ۱۵ هزار لیتر روغن بین راننگان تاکسی توزیع شد.

عرشیان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین گفت: از آذرماه سال ۹۳ به علت بدهی دولت به تامین اجتماعی، سایت بسته شده است، اما با پیگیری‌های انجام شده هم اکنون کسانی که قبل از سال ۹۳ به هر دلیلی بیمه آن‌ها قطع شده بود و در لیست ۴۲ گانه بودند، می‌توانند با دریافت نامه از تاکسیرانی بیمه یارانه‌ای آن‌ها برقرار شود.

عرشیان افزود:، اما ورودی‌های آذرماه سال ۹۳ به بعد، با تصویب کمیسیون تلفیق مجلس از محل هدفمندی یارانه‌ها مقرر شد تا بر اساس آیین نامه‌ای که سازمان برنامه و بودجه به تامین اجتماعی ابلاغ می‌کند مشکل بیمه این افراد حل شود، اما تا کنون با گذشت چهار ماه هنوز این ابلاغیه صادر نشده است.

وی اضافه کرد: با پیگیری‌های انجام شده، سازمان قول مساعد داده است تا این موضوع را پیگیری کند. مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین گفت: در این بخش اولویت با رانندگان تاکسی‌های سال ۹۳ و ۹۴ است و در مرحله بعد بر اساس سنوات و بودجه کشور بیمه سایر رانندگان نیز به تدریج انجام خواهد شد.

عرشیان درباره خدمات داده شده به رانندگان تاکسی گفت: پارسال ۴ هزار حلقه و ۱۵ هزار لیتر روغن بین راننگان تاکسی توزیع شد که با توجه به مصوبه اخیر شورای شهر این میزان به یک میلیارد تومان رسید.

وی اضافه کرد: بخش اول لوازم یدکی پنجشنبه سیزدهم تیرماه وارد قزوین شده است که بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده بین رانندگان توزیع خواهد شد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین درباره مسافر بر‌های شخصی هم گفت: برای جلوگیری از فعالیت این افراد با پلیس راهور هماهنگی‌های لازم انجام شده که در سطح شهر به ویژه هسته مرکزی اقداماتی را انجام دهند.