۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » فرهنگ و هنر » قزوین
  • شناسه : 18753
  • ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸
  • ارسال توسط :
بیمه بیکاری هنرمندان عضو صندق اعتباری هنر در حال پیگیری است
بیمه بیکاری هنرمندان عضو صندق اعتباری هنر در حال پیگیری است

بیمه بیکاری هنرمندان عضو صندق اعتباری هنر در حال پیگیری است

هنرمندان برای استفاده ازتسهیلات به سامانه تحفه و کارا مراجعه کنند.

وقایع خبری- مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: مقدمات و تفاهمات اولیه برای بیمه بیکاری تمام هنرمندانی که عضو صندق اعتباری هنر هستند و بیکار شدند در حال پیگیری است.

مقدمات بیمه بیکاری هنرمندان عضو صندق اعتباری هنر در حال پیگیری است

محمد حسین اسماعیلی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با اشاره به تعطیلی کسب و کار‌های فرهنگی در پی شیوع کرونا گفت: صنوف فرهنگی و هنری اولین صنوفی بودند که از ابتدای کرونا تعطیل شدند.

وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای جبران خسارات افزود: برای هنرمندان استان برخی تسهیلات بلاعوض در نظر گرفتیم و برای تمامی اعضای صندق اعتباری هنر، هنر کارت صادر کردیم.

اسماعیلی بیان کرد: در استان قزوین ۱۵۰۰ نفر عضو صندق اعتباری هنر هستند و از این تعداد ۱۱۰۰ نفر برای دریافت حمایت‌ها ثبت نام کردند و برای این افراد یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بصورت بلاعوض واریز کردیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با بیان اینکه وام‌های مختلفی برای هنرمندان در قالب صندق کارآفرینی امید در نظر گرفتیم، افزود : از طریق سامانه کارا ۲۴ میلیارد تومان به قشر‌های مختلف هنری، ادبی، فرهنگی و رسانه‌ای پرداخت کردیم.

وی خاطر نشان کرد: در راستای حمایت از هنرمندان حق بیمه سه ماهه اول سال را برای اعضای صندق اعتباری هنر پرداخت کردیم.

اسماعیلی عنوان کرد: مقدمات و تفاهمات اولیه برای بیمه بیکاری تمام هنرمندانی که عضو صندق اعتباری هنر هستند و بیکار شدند در حال پیگیری است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با بیان اینکه هنرمندان برای استفاده ازتسهیلات به سامانه تحفه و کارا مراجعه کنند، گفت: در راستای پرداخت تسهیلات برخی از برخورد‌های سلیقه‌ای بانک‌ها را پیگیری می‌کنیم تا مشکلات برطرف شود.