۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » بهداشت و درمان » جامعه » حوادث » نظام سلامت
  • شناسه : 39229
  • ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۹
  • ارسال توسط :
بیمارستان گاندی آتش گرفت
بیمارستان گاندی آتش گرفت

بیمارستان گاندی آتش گرفت

اورژانس تهران در سطح شهر تهران به حالت آماده‌باش درآمده است.

جلال ملکی، سخنگوی آتش‌نشانی تهران  اعلام کرد: وقوع یک مورد حادثه آتش‌سوزی در بیمارستان گاندی، واقع در خیابان گاندی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد.

وی افزود: ستاد فرماندهی آتش‌نشانان چندین ایستگاه را به همراه نردبام، تانکر آب و … به محل حادثه اعزام کرد. عملیات آتش‌نشانان در این محل آغاز شده است.

ملکی خاطرنشان کرد: هنوز گزارش دقیق از محل حادثه واصل نشده و مشخص نیست چند نفر دچار سوختگی شده و یا کدام قسمت بیمارستان طعمه حریق شده است. جزئیات بزودی اعلام می‌شود.

بابک محمودى رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: به دنبال حریق گسترده در بیمارستان گاندى، آمادگى کامل براى پشتیبانى امداد و نجات داریم.

وی ادامه داد: پایگاه‌هاى هلال احمر استان تهران در حالت آماده باش کامل هستند.

رئیس بیمارستان گاندی نیز از تخلیه این بیمارستان خبر داد و گفت: هنوز گزارشی از آسیب وارد به این بیمارستان ندارم. اما حریق از ضلع شرقی بیمارستان آغاز شده است.

محمد اسماعیل توکلی رئیس اورژانس استان تهران از آماده‌باش نیروهای اورژانس درپی این حادثه خبر داد و گفت: اورژانس تهران در سطح شهر تهران به حالت آماده‌باش درآمده است. همچنین دو دستگاه اتوبوس آمبولانس، چهار دستگاه آمبولانس و دو دستگاه موتورلانس نیز به بیمارستان گاندی اعزام شده است.