۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 12248
  • ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸
  • ارسال توسط :
بیش از۲۰۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک کشف شد
بیش از۲۰۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک کشف شد
فرمانده انتظامی استان قزوین:

بیش از۲۰۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک کشف شد

مبارزه با معضل جهانی مواد مخدر، یک راهبرد هدفمند و اصولی در ارتقای امنیت اجتماعی به شمار می‌رود.

فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری ۴ سوداگر مرگ در عملیات مشترک با پلیس شرق استان تهران و کشف ۲۱۵ کیلو گرم تریاک خبر داد.

سردار مهدی حاجیان در این باره به ” وقایع خبری ” گفت : در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین بر روی عوامل حمل و نقل مواد مخدر مشخص شد، افرادی قصد انتقال مقادیر زیادی مواد مخدر به وسیله ۲ دستگاه کامیون از جنوب کشور به پایتخت را دارند.

وی بیان کرد: بلافاصله موضوع پس از تکمیل اقدامات اطلاعاتی به پلیس مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران اطلاع داده شد و مأموران این استان به صورت نامحسوس اقدام به رصد و پایش خودروهای عبوری کردند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: با اقدامات پلیسی و تبادل اطلاعات ۲ استان، ۲ دستگاه خودروی کامیون حامل بار ضایعاتی با مراقبت‌های نامحسوس و کنترل محورهای ورودی توسط عوامل مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شرق تهران شناسایی و در محل دپوی ضایعات خودروها توقیف شدند.

این مقام انتظامی افزود: در بازرسی از خودروها ۱۶۵ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک که در زیر بار ضایعات آهن جاساز شده بود، کشف و ۴ متهم نیز در این راستا دستگیر شدند.

سردار حاجیان اضافه کرد: همچنین در بازرسی مأموران از انبار دپوی ضایعات نیز ۵۰ کیلو گرم و در مجموع ۲۱۵ کیلو تریاک در این عملیات پلیسی کشف و متهمان پس از تشکیل پرونده به همراه مواد مکشوفه تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: مبارزه با معضل جهانی مواد مخدر، یک راهبرد هدفمند و اصولی در ارتقای امنیت اجتماعی به شمار می‌رود، از این رو در این مسیر به هر اندازه تلاش و مجاهدت لازم صورت گیرد به مراتب فرآیند و بازخورد آن در محیط جامعه و به ویژه خانواده بازتاب بسیار اثر بخشی را به دنبال خواهد داشت و زمینه امنیت پایدار را ایجاد خواهد کرد.