۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 31362
  • ۳۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵
  • ارسال توسط :
بیش از ۴۰ نفر از مددجویان شهرستان بویین زهرا آزاد شدند
بیش از ۴۰ نفر از مددجویان شهرستان بویین زهرا آزاد شدند

بیش از ۴۰ نفر از مددجویان شهرستان بویین زهرا آزاد شدند

سال گذشته بیش از 50 نفر از خانواده مددجویان تحت پوشش حمایت های انجمن قرار گرفتند .

رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: با آزادی ۴۰ نفر از مددجویان شهرستان بویین زهرا، رهایی ۲ محکوم به قصاص و تحت پوشش قرار دادن بخش قابل توجهی از خانواده مددجویان، دادستانی بویین زهرا با همکاری انجمن حمایت از زندانیان شهرستان و با مشارکت مجدانه خیرین در جهت آزادی زندانیان و حمایت از خانواده مددجویان عملکرد قابل قبولی داشته و جای تقدیر دارد .

به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین؛ علی شعبانی در خصوص اهمیت فعالیت انجمن حمایت از زندانیان گفت: وقتی فردی از روی غفلت و ناآگاهی دچار لغزش و مرتکب جرم می شود و یا به دلیل محکومیت های مالی به زندان گرفتار می شود صرفاً خود او مجازات نمی شود، بلکه خانواده این افراد نیز دچار عسر و حرج می شوند و به همین خاطر باید تلاش شود که آسیب های ناشی از زندانی شدن یک فرد، برای خانواده او به حداقل برسد.

وی افزود: با آزادی ۴۰ نفر از مددجویان شهرستان بویین زهرا، رهایی ۲ محکوم به قصاص و تحت پوشش قرار دادن بخش قابل توجهی از خانواده مددجویان، دادستانی بویین زهرا با همکاری انجمن حمایت از زندانیان شهرستان و با مشارکت مجدانه خیرین در جهت آزادی زندانیان و حمایت از خانواده مددجویان عملکرد قابل قبولی داشته و جای تقدیر دارد و قطعاً این موضوعات با جدیت در دستور کار دستگاه قضایی استان قرار دارد، تا بتوانیم شرایط آزادی را برای مددجویان بیشتر فراهم سازیم.

همچنین محمد صمدی، دادستان شهرستان بویین زهرا در نشست انجمن حمایت از زندانیان شهرستان بویین زهرا که به مناسبت عید غدیر برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت دهه امامت و ولایت گفت: بر اساس تلاش های صورت گرفته طی سال گذشته بیش از ۴۰ نفر از محکومین مالی و جرائم غیرعمد با کمک خیرین از زندان آزاد شدند و در کنار جامعه و خانواده قرار گرفتند.

صمدی افزود: همچنین با اقدامات صورت گرفته توسط انجمن حمایت از زندانیان و همت خیرین شهرستان، ۲ محکوم به قصاص نفس با اخذ رضایت از شکات از زندان رهایی و زندگی دوباره یافتند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بویین زهرا در پایان خاطرنشان کرد: یکی از اولویت ها و رسالت های انجمن، حمایت از خانواده مددجویان است و بر همین اساس طی سال گذشته بیش از ۵۰ نفر از خانواده مددجویان تحت پوشش حمایت های انجمن قرار گرفتند و به صورت مستمر از بسته های حمایتی به طرق مختلف برخوردار شدند.