۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده » قزوین
  • شناسه : 11342
  • ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۳
  • ارسال توسط :
بیش از ۱۸ کیلو مواد مخدر در قزوین کشف شد
بیش از ۱۸ کیلو مواد مخدر در قزوین کشف شد

بیش از ۱۸ کیلو مواد مخدر در قزوین کشف شد

چهارنفر متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند .

ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین در اجراي طرح تشديد مبارزه با قاچاق مواد مخدر بیش از ۱۸ کیلوگرم مواد مخدر را کشف کردند .

سرهنگ “داود عبدالمالکی” جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین در تشريح اين خبر گفت: در اجراي طرح تشديد مبارزه با قاچاق مواد مخدر ودر پي تلاش هاي اطلاعاتي بعمل آمده، مشخص شد یکی از سوادگران به همراه ۳ نفر دیگر در حال انتقال مقادیری مواد مخدر از استان هاي جنوبی به قزوین هستند.

وي افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از بررسي صحت و سقم موضوع با برنامه ريزي و هماهنگي مقام قضايي وارد عمل شده و موفق شدند در یک عمليات غافلگيرانه متهمان را در یکی از ورودی های شهر قزوین که با یک دستگاه خودروی پی کی در حال تردد بودند، متوقف کنند.

سرهنگ عبدالمالکی بیان داشت: در بازرسی به عمل آمده از خودرو مقدار ۱۸ کيلو و ۵۰۰گرم تریاک و مقادیر زیادی وجه نقد کشف و ۴ نفر دستگیر که پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند .

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به آثار مخرب مواد مخدر اظهار داشت: بي شک احساس مسئوليت شهروندان در مبارزه با مواد مخدر و ارائه اطلاعات و اخبار پيرامون اين معضل اجتماعي به مرکز فوريت هاي پليس ۱۱۰مي تواند گام موثري در برخورد با قاچاقچيان و سوداگران مرگ باشد.