۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

  • شناسه : 11020
  • ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۴
  • ارسال توسط :
همه ما تکلیف داریم تا به افراد نیازمند کمک کنیم
همه ما تکلیف داریم تا به افراد نیازمند کمک کنیم

همه ما تکلیف داریم تا به افراد نیازمند کمک کنیم

بیش از ۳ میلیارد تومان کمک‌های فعالان اقتصادی میان آسیب دیدگان از ویروس کرونا توزیع شده است.

جلسه هماهنگی برگزاری رزمایش کمک مومنانه ظهر شنبه در استانداری قزوین برگزار شد.

مهدی بخشنده ، رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین در این جلسه گفت: در شرایطی که کشور دچار چالش‌های زیادی در اثر بیماری کرونا شده و افراد زیادی با مشکلات معیشتی روبرو شده اند فعالان اقتصادی هم احساس مسئولیت کرده و برای کمک وارد میدان شده اند و در یک قلم بیش از ۲۰۰۰ بسته اقلام بهداشتی و مواد غذایی از طریق بهزیستی میان نیازمندان توزیع شده است.

وی بیان کرد: همچنین با همکاری سازمان حمایت از زندانیان در ۳۸ نانوایی نان مجانی توزیع شد و با همکاری سپاه، بسیج و نیروی انتظامی برای کمک به سربازان متأهل اقدام شد.

رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین تصریح کرد: مقام معظم رهبری حجت را تمام کردند و امروز همه ما تکلیف داریم تا به افراد نیازمند کمک کنیم و وضعیت آنها را دریابیم.

بخشنده تصریح کرد: خوشبختانه نهادهای مختلفی در کمک رسانی مشارکت می‌کنند اما چون کارها به صورت پراکنده صورت می‌گیرد شاید برخی از محرومان از این کمک‌ها بی بهره بمانند که برای آن باید تدبیر کرد.

وی گفت: جزیره‌ای عمل کردن ما را از اهداف تعیین شده دور می‌کند لذا اگر به صورت متمرکز کار کنیم از مشکلات جلوگیری می‌شود.

این فعال اقتصادی یادآور شد: سایتی برای توزیع کالاهای تنظیم بازار راه اندازی شده که اقلمی چون ماسک، مواد ضد عفونی میان نیازمندان توزیع می‌شود و با راه اندازی آن زمینه شناسایی افراد بی بضاعت و آسیب دیده هم مهیا شده است.

بخشنده گفت: در این روزها بیش از ۳ میلیارد تومان کمک‌های فعالان اقتصادی به همراه ۱۵۰ تن برنج از طریق سایت میان آسیب دیدگان از ویروس کرونا توزیع شده است.

وی اظهار داشت: اگر بانک اطلاعاتی جامعی از نیازمندان و آسیب دیدگان استان تهی شود به صور منسجم و منظم می‌توانیم کمک‌های خیرین را به دست نیازمندان واقعی برسانیم.

بخشنده اضافه کرد: از افراد توانمند و متمول انتظار کمک‌های بیشتری داریم تا در این روزها هیچ فرد نیازمندی که به واسطه تعطیلی کسب و کار در معیشت خود و خانواده دچار آسیب شده از کمک‌های مردمی باز نماند.