۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » خراسان رضوی
  • شناسه : 29489
  • ۰۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳
  • ارسال توسط :
بیش از ۲ میلیون زائر وارد مشهد مقدس شده‌اند
بیش از ۲ میلیون زائر وارد مشهد مقدس شده‌اند
در تعطیلات نوروزی ؛

بیش از ۲ میلیون زائر وارد مشهد مقدس شده‌اند

تامین نیاز‌های مهمانان نوروزی بسیار مهم و نیازمند توجه ویژه و نظارت مستمر است .

وقایع خبری / استاندار خراسان رضوی دیشب در نشست فوق العاده ستاد خدمات سفر خراسان رضوی گفت: حدود ۸۱ درصد از این زائران با خودرو شخصی وارد مشهد شده‌اند.

یعقوبعلی نظری افزود:   تمام امکانات و ظرفیت موجود را برای ارائه خدمت به زائران امام رضا (ع) به کار خواهیم گرفت تا همه مسافران با سلامت و سهولت به مشهد سفر کنند و سپس به شهر‌های خود بازگردند.
وی با بیان این که آموزش و پرورش بیش از ۷۰۰ مدرسه را  برای اسکان زائران تجهیز و آماده سازی کرده است افزود: همچنین حسینیه‌ها، مساجد و سالن‌های ورزشی آماده خدمت رسانی به زائران حضرت رضا (ع) هستند.
رییس ستادخدمات سفر خراسان رضوی گفت: تامین نیاز‌های مهمانان نوروزی بسیار مهم و نیازمند توجه ویژه و نظارت مستمر است تا مشکلی برای زائران ایجاد نشود و در حق آن‌ها اجحافی صورت نگیرد.
نظری افزود: نظارت مستمر و برنامه‌ریزی برای تامین نیازمندی‌های زائران باید مورد نظر فرمانداری مشهد، اداره کل صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی استان باشد تا کوچک‌ترین مشکلی برای زائران به وجود نیاید. باید با تخلفات صورت گرفته توسط بخش‌های مختلف و اصناف نیز برخورد جدی شود و از بروز نارضایی در مردم جلوگیری شود.
نظری افزود: سه ورودی اصلی از سمت غرب، جنوب و شمال به مشهد داریم که دیروز مسیر غرب به صورت زمینی مورد بازدید قرار گرفت و امروز نیز از مسیر جنوب بازدید خواهیم کرد و البته همه مسیر‌ها به صورت مرتب و مستمر کنترل می‌شود.
وی اطلاع رسانی به موقع برای هدایت مسافران نوروزی را ضروری دانست و گفت: باید از ظرفیت شبکه‌های ملی و رسانه‌های سراسری در این زمینه استفاده شود تا بتوانیم به زائران امام رضا (ع) از مبدا تا مشهد به خوبی اطلاع رسانی کنیم.