۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی » البرز » نیروی انتظامی
  • شناسه : 7039
  • ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۸:۱۶
  • ارسال توسط :
بیشترین آسیب‎ها در جریانات اواخر آبان به نیروی  انتظامی وارد شده است
بیشترین آسیب‎ها در جریانات اواخر آبان به نیروی  انتظامی وارد شده است

بیشترین آسیب‎ها در جریانات اواخر آبان به نیروی انتظامی وارد شده است

دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی به مردم بگویند که چقدر از عناصر اغتشاشگر اسلحه کشف شده است

دادستان کل کشور گفت: بیشترین آسیب‎ها در جریانات اواخر آبان به نیروی انتظامی وارد شده است، بعد اینها حساب نیست و چهار نفر اغتشاشگر که اسلحه به دست گرفته و تخریب می‌کنند و به مراکز انتظامی و نظامی حمله می‌کنند اگر در حادثه کشته شدند که آن هم کشته سازی بوده است، آن را به پای نظام تمام می‌کنند.
به گزارش وقایع خبری حجت‎الاسلام محمدجعفر منتظری در مراسم تودیع و معارفه دادستان کرج افزود: تأکید من این است بعضی از مسائل توسط دستگاه‎های امنیتی و اطلاعاتی تا جایی که می‎شود برای مردم تببین شود، پول‌هایی که دشمن دارد خرج می‎کند، اسلحه‎هایی که به صورت قاچاق وارد کشور می‌کند اینها را برای مردم تبیین کند.

وی ادامه داد: در حوادث آبان ماه دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی به مردم بگویند که چقدر از عناصر اغتشاشگر اسلحه کشف شده است، میدان میدان جنگ بوده، با سلاح سرد و گرم، با اسلحه‌های شکاری و غیرشکاری، انواع و اقسام سلاح‌ها را به کار برده‌اند.

منتظری افزود: کشته‌سازی یعنی اینکه عده‎ای از همان عناصری که اسلحه دشمن در دست دارند در جمعیت چند نفر را می‎کشند و اینها را به پای نظام تمام می‎کنند بعد هم در فضای مجازی که در اختیارشان است انواع تهمت‌ها را می‎زنند و تبلیغات می‌ کنند؛ مسئولین امنیتی وظیفه دارند مردم را آگاه کنند، اگر توده مردم را آگاه کنند خود این مردم هستند که جلو اغتشاشات را می‌گیرند.
دادستان کل کشور ادامه داد: دشمن در تلاش است با ایجاد ناامنی بین امت اسلامی مانع هرگونه پیشرفتی شود، حوادث منطقه را که می‌بینیم نه فقط حوادث کشور ما نه فقط حوادث آبان ماه کرج و اطراف کرج که یکی از نقاطی بود که دشمن روی آن سرمایه‌گذاری کرده بود، هشت استانی را که در آبان ماه گرفتار اغتشاشات محدود بود  نمی‌گوییم؛ منطقه را ببینید در شرق کشور ما دشمن چه ناامنی‌هایی به وجود آورده است، جنوب کشور را ببینید در یمن و بحرین در قسمت‌های دیگر غرب کشور در عراق، سوریه و لبنان در شمال آفریقا، اینها همه حساب شده است، چطور دشمن روی این منطقه آنقدر سرمایه‎گذاری می‎کند؟ چرا در نقاط دیگر عالم آنقدر جنگ و خونریزی و جنایت نیست آیا اینها علتی ندارد که ما را به اندیشه وا دارد؟