۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » رسانه ها
  • شناسه : 24823
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۹:۲۷
  • ارسال توسط :
بیانیه سازمان بسیج رسانه به مناسبت هفدهم مرداد
بیانیه سازمان بسیج رسانه به مناسبت هفدهم مرداد

بیانیه سازمان بسیج رسانه به مناسبت هفدهم مرداد

خبرنگاران و فعالان رسانه ای، نماد راستین تعهد، آگاهی بخشی و مطالبه گری هستند

وقایع خبری/ همزمان با هفدهم مردادماه و روز خبرنگار ، سازمان بسیج رسانه استان قزوین با صدور بیانیه ای این روز را به خبرنگاران و فعالان حوزه رسانه تبریک گفت.

«سوگند به قلم و آنچه می‌نویسند»
۱۷ مرداد روز پاسداشت خبرنگارانی است که به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند و وجدان بیدار جامعه و تصویرگر زمان خویشند.
در این روز، مقدس‌ترین عامل سوگند در کتاب آسمانی، بار دیگر به مظهر درخشش تبدیل شد تا حکایت گر زندگی تابناکِ رهپویانی شود که همواره با قلم، میثاقی جاودانه بسته‌اند و چه خوب است به همین بهانه یاد و خاطره شهید والامقام محمود صارمی و ۱۰ شهید والامقام عرصه رسانه استان قزوین بخصوص شهید شاخص بسیج رسانه در سال ۱۴۰۰، شهید کریم اصغری را گرامی بداریم.
بدون شک، خبرنگاران و فعالان رسانه ای، نماد راستین تعهد، آگاهی بخشی و مطالبه گری هستند و برای عینیت بخشی به “نون والقلم مایسطرون” شبانه روز در حال تلاش و خدمت اند که باید قدردان این افسران جنگ نرم باشیم.
روز خبرنگار نشان از رسالت خطیر خبرنگاران و اثرگذاران عرصه ‏اطلاع رسانی صحیح و دغدغه مندانه در جنگ نرمی است که دشمن علیه ما به راه انداخته و با سیاه‌نمایی، شانتاژ خبری، عملیات روانی و جنگ رسانه‌ای کمر به تخریب ارزش‌ها و باورهای دینی و انقلابی بسته است، در این بین خبرنگاران با مجاهدت خبری و بصیرت‌مداریِ به‌موقع از طریق آگاه‌سازی افکار عمومی، رسالتی بس سنگین را ایفاء کرده و نقش حساسی در آشکار کردن حق و حقیقت، جلوگیری از تحریف واقعیت ها، مقابله‌ همه‌جانبه با شانتاژهای خبری دشمن و ناتوی فرهنگی، سیاسی و اقتصادی و نیز ایجاد وحدت، همدلی و غرور ملی ‏دارند. ‌‌‏
امروز، آرایش رسانه‌یی و فرهنگی که در مقابل جمهوری اسلامی قرار دارد، بسیار پیچیده، متنوع، متکثر، کارآمد، فنی و پیشرفته است و با یادآوری دوباره فرمانده بصیر و ناخدای کشتی انقلاب اسلامی در روز تنفیذ حکم ریاست جمهوری، توجه دقیق پیشقراولان عرصه دفاع از مرزهای فرهنگی انقلاب اسلامی به تحرّکات تبلیغاتی و رسانه ای دشمنان که بیش از تحرّکات امنیّتی و اقتصادی است، لازم و ضروری است.
به نظر می رسد استفاده از حوادث گذشته برای توضیح تهدیدهای آینده و حوادثِ در شرف تکوین و حساس کردن مردم نسبت به آنها، نفی دشمن‌سازی های موهوم، توسعه‌ی تفاهم اجتماعی و ایجاد امنیت روانی در جامعه، جهت گیری به سمت وحدت ملی، ایجاد امید، نشان دادن افقهای روشن در پیش روی ملت ، تشویق مجموعه ها‌ی مبتکر، محقق و فنّان کشور، شجاعت دادن به اداره‌کنندگان و مسؤولان و تصمیم‌گیران کشور در زمینه‌های مختلف و ترغیب مردم به حضور در صحنه های مختلف کشور، از جمله ی کارها و حرکات تبلیغاتی و رسانه ای درست، قوی‌ و هوشمندانه‌ است که باید در دستور کار اصحاب رسانه آگاه، مردمدار و وطن دوست قرار بگیرد.
سازمان بسیج رسانه استان قزوین ضمن گرامیداشت یـاد و خاطره همه همکاران فقید از خانواده بزرگ رسانه از جمله مرحومین حاج صفت اله صالحی، سعید خورشیدی، مرتضی حداد، محمدسعید جباری و بخصوص بانوی قیام و قلم سرکار خانم امیری ، توفیقات روز افزون اصحاب رسانه را در سال تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها و نیز سلامتی، دوام توفیق و رفع مشکلات اقتصادی ، معیشتی و رفاهی این عزیزان را از خداوند حکیم و رحیم مسالت می نماید.

سازمان بسیج رسانه استان قزوین