۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » رسانه ها » فرهنگ و هنر
  • شناسه : 33996
  • ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۹:۲۳
  • ارسال توسط :
بیانیه سازمان بسیج رسانه استان قزوین بمناسبت «روز بسیج رسانه»
بیانیه سازمان بسیج رسانه استان قزوین بمناسبت «روز بسیج رسانه»

بیانیه سازمان بسیج رسانه استان قزوین بمناسبت «روز بسیج رسانه»

روز بسیج رسانه را به خدمتگزاران بسیجی این عرصه تبریک می‌گویم .

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج رسانه استان قزوین، سرهنگ پاسدار محمد کشاورزبمناسبت سالروزسازمان بسیج رسانه استان بیانه ای صادر کرد، متن بیانه به شرح ذیل می باشد:

بیست و یکم دی‌ماه؛ سالروز شهادت شهید جاویدالاثر «غلامرضا رهبر» فرصتی است برای پاسداشت تلاش فداکارانه و پیوسته خبرنگاران بسیجی که همواره در جنگ روانی دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، مجاهدانه و با سلاح قلم در حال مبارزه اند.
تفکر و فرهنگ بسیجی به مثابه یکی از مهمترین ظرفیت‌های درون‌زای کشور، تفکر و فرهنگی موازنه‌ساز در برابر تهاجم‌های ترکیبی دشمن در شرایط امروزی است ، که با اتکای به آن می‌توان به جنگ تحریم و تحریف رفت.
بی شک در قبال تبلیغات گمراه‌کننده‌ای که از زبانها ، حنجره‌ها ، تعبیرات و ابتکارات مختلف به سمت ملّت ایران سرازیر شده است، «جهاد تبیین» خنثی‌کننده‌ی توطئه‌ و حرکت دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی است.
تنویر افکار عمومی و نیافتادن در دامی که رسانه‌های معاند در جهت یاس آفرینی دنبال می‌کنند، گام مهمی است که خبرنگاران بسیجی می‌توانند بخش بزرگی از عملیات روانی دشمن را با آن خنثی کنند و از طرف دیگر نیز پاسخگویی به پرسش‌های افکار عمومی، ارائه پاسخ‌های به موقع، اعتمادافزایی، تقویت سرمایه‌های اجتماعی و همدلی مسئولان ، می‌تواند به مثابه سد محکمی در مقابل جولان رسانه‌های معاند و بیگانه باشد و در مردم، امید ایجاد کند که به حق ، امید عامل مهمّ حرکت و پیشرفت است.
اینجانب ضمن درود به روح پاک و مطهر تمام شهدای قلم بخصوص ۱۰ شهید رسانه استان، روز بسیج رسانه را به خدمتگزاران بسیجی این عرصه تبریک می‌گویم و از خداوند متعال عزمی همواره راسخ و روحیه‌ای همواره بسیجی برای همه فعالان رسانه ای استان خواستارم.

سرهنگ پاسدارمحمد کشاورز
رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین