۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اقتصاد » شهرداری » صنعت، معدن و تجارت » قزوین » مسکن
  • شناسه : 14273
  • ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
  • ارسال توسط :
به کارگیری انرژی های تجدید پذیر درساختمان ها ضروری است
به کارگیری انرژی های تجدید پذیر درساختمان ها ضروری است

به کارگیری انرژی های تجدید پذیر درساختمان ها ضروری است

استفاده از انرژی های تجدید پذیر در ساختمان ها نیازمند فرهنگ سازی همگانی است .

بخش عمده ای از انرژی ساختمان ها از محل سوخت های فسیلی تامین می شود و جایگزینی و به کارگیری انرژی های تجدید پذیر درساختمان ها اصلی اساسی و ضرورتی انکار ناپذیر به شمار می رود .

به گزارش روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین حمید ضیائی ؛ سرپرست معاونت شهرسازی ومعماری شهرداری قزوین با بیان مطلب فوق گفت : نتایج تحقیقات و بررسی ها نشان می دهد که بخش ساختمان بیش از ۵۰درصد از انواع انرژی جهان را مصرف کرده و ازسویی دیگر  یکی از اصلی ترین عوامل انتشار گازهای گلخانه ای شناخته شده است  .

وی تصریح کرد: مدیریت شهری با هدف توسعه پایدار شهر و کاهش تاثیرات نامطلوب زیست محیطی و بهره مندی ازتمام ظرفیت های منابع انرژی تجدید پذیر به دنبال عملیاتی کردن استفاده از منابع انرژی تجدید پذیر در ساخت و سازهای شهری است .

این مقام عالی در معاونت شهرسازی و معماری قزوین افزود : در این راستا پروژه امکان سنجی و برنامه عملیاتی استفاده از انرژی های تجدید پذیر در شهر قزوین در دستورکار این معاونت قرار گرفته است که نتایج و چگونگی بهره مندی از این ظرفیت اطلاع رسانی می گردد .

ضیائی درپایان خاطر نشان کرد : استفاده از انرژی های تجدید پذیر در ساختمان ها نیازمند فرهنگ سازی همگانی است و این معاونت از تمام پیشنهادها در این بخش استقبال می کند .