۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » رادیو و تلویزیون
  • شناسه : 21665
  • ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۶
  • ارسال توسط :
به وقت باران در شبکه قزوین
به وقت باران در شبکه قزوین

به وقت باران در شبکه قزوین

«به وقت باران» ویژه برنامه ترکیبی و گفتگو محور است.

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین از پخش ویژه برنامه تلویزیونی «به وقت باران» با موضوع مهدویت در شبکه قزوین خبر داد.
علی رحیمی به “وقایع خبری” گفت: یکی از اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی و جامعه شیعی ایران همواره انتظار فرج آن حضرت و تلاش برای انتقال این مفهوم ارزشمند به جهانیان می باشد. صدا و سیمای مرکز قزوین هم ضمن توجه به رسالت رسانه در این حوزه با همین رویکرد شروع به تولید و پخش برنامه ای با موضوع مهدویت نموده است.
رحیمی اظهار داشت: «به وقت باران» ویژه برنامه ترکیبی و گفتگو محور است که با حضور جوانان و نوجوانان بصورت حلقه های معرفت در لوکشین های امامزادگان(ع) استان برگزار خواهد شد و ضمن تبیین فرهنگ مهدویت مراکز فعال مهدوی در سطح استان را معرفی و فعالیت آن ها را در این حوزه انعکاس خواهد داد.
وی افزود: «به وقت باران» در بخشی دیگر با راه اندازی پویش های مجازی همچون: پویش مهر مهدوی و در بخش های کارشناسی با پرداخت به سینمای آخرالزمانی و نقد فیلم مخاطبان را بیش از پیش با خود همراه می کند.
ویژه برنامه تلویزیونی «به وقت باران» به تهیه کنندگی روح الله فاطمی نسب و با مشارکت سازمان اوقاف و امور خیریه استان قزوین و ستاد نمازجمعه شهر قزوین جمعه ها قبل از اذان مغرب به مدت ۴۵دقیقه روی آنتن شبکه قزوین می رود