۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » استان ها » قزوین
  • شناسه : 36893
  • ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۱۹
  • ارسال توسط :
به هیات و تکایای عزاداری انشعاب برق موقت و رایگان واگذار می شود.
به هیات و تکایای عزاداری انشعاب برق موقت و رایگان واگذار می شود.
با ارائه معرفی نامه از سازمان تبلیغات اسلامی

به هیات و تکایای عزاداری انشعاب برق موقت و رایگان واگذار می شود.

انتظار می رود ادارات در اعمال مدیریت مصرف برق با استفاده از تدابیری ساده از هدررفت انرژی برق نیز جلوگیری کنند.

مسعود خواجه وند ؛ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: هیات و تکایای مذهبی در ایام محرم می توانند از انشعاب موقت و ایمن برق به صورت رایگان بهره مند شوند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین”مسعود خواجه وند”ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین(ع) با اشاره به این که نیاز مصرف برق استان در ایام اوج مصرف و باافزایش دما گفت: خوشبختانه با اقدامات انجام شده و همراهی مشترکان، نیاز شبکه تا این لحظه به صورت کامل تامین شده و شاهد اختلالی در پایداری شبکه توزیع برق استان نبوده ایم.

وی ادامه داد: ایام محرم با توجه به فعالیت هیات، تکایا و ایستگاه های مذهبی و استفاده از تجهیزات برقی و آذین بندی معابر توسط برخی از متولیان می تواند منجر به افزایش بار شبکه توزیع برق شود به همین دلیل از عزاداران حسینی درخواست داریم با حداکثر صرفه جویی در مصرف برق و جایگزینی تزئینات برقی با تزئینات پارچه ای به کنترل هرچه بهتر پایداری شبکه برق استان قزوین کمک کنند.

وی با آرزوی قبولی عبادات عزاداران حسینی گفت: با هدف آسایش هموطنان و عزاداران، تمامی تکایا و هیات عزاداری می توانند با مراجعه به امور برق منطقه خود از خدمات این شرکت در برقراری انشعاب موقت برق به صورت کاملا رایگان بهره مند شوند.

“خواجه وند” همچنین از همکاری دستگاه های اداری در اجرای طرح های مدیریت بار نیز قدردانی کرده و تصریح کرد: انتظار می رود ادارات در اعمال مدیریت مصرف برق در شیوه برگزاری مراسم سوگواری امام حسین(ع) و یارانش الگو و نمونه بوده و ضمن حضور حداکثری در آیین بزرگداشت خون شهدای کربلای معلی، با استفاده از تدابیری ساده از هدررفت انرژی برق نیز جلوگیری کنند.