۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار بین المللی » اخبار ملی » سپاه
  • شناسه : 26579
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۸
  • ارسال توسط :
به هر ماجراجویی علیه ایران جواب پشیمان کننده خواهیم داد
به هر ماجراجویی علیه ایران جواب پشیمان کننده خواهیم داد

به هر ماجراجویی علیه ایران جواب پشیمان کننده خواهیم داد

امروز امنیت و آرامش اروپا مدیون مبارزه سردار سلیمانی و یاران او می‌باشد.

وقایع خبری / سردار حاجی زاده در بازدید جمعی از وابستگان نظامی سفارتخانه‌های خارجی مقیم تهران از نمایشگاه ملی دستاورد‌های هوافضای سپاه با مروری بر تاریخ به ظلم و ستم استکبار غرب به سرکردگی آمریکا و همراهی و پشتیبانی رژیم صهیونیستی کودک کش اسرائیل و تعدادی از کشور‌های اروپایی در منطقه غرب آسیا که آن‌ها آن را خاورمیانه می‌نامند؛ گفت: امریکا یک تنه در مقابل ایران، چین، روسیه و کشور‌های آزاده جهان تاب ایستادگی ندارد و از درون در حال متلاشی شدن است.
وی ادامه داد: منطقه ما چهار دهه درگیر جنگ‌های خانمان سوز نظامی، جنگ‌های داخلی، تحریم و تهدید بوده است.
سردار حاجی زاده افزود: امریکا علاوه بر حمایت از رژیم شاهنشاهی، در جنگ ۸ ساله در کنار صدام قرار گرفت و با حمایت او ۲۳۷ هزار نفر از ملت ایران را به شهادت رساند و جمع کثیری جانباز و مجروح شدند.
سردار حاجی زاده افزود: آمریکا در سال‌های ۱۹۹۱ و ۲۰۰۳ دو بار آتش جنگ را در عراق شعله ور کرد و نتیجه این جنگ خرابی و عقب افتادگی غیرقابل جبران عراق و صد‌ها هزار کشته و تحمیل خسارت بود.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه اظهار داشت: امریکا با کمک دنباله رو‌های خود در سال ۲۰۰۱ به افغانستان حمله کرد و پس از ۲۰ سال با تلاش به ایجاد جنگ داخلی و هرج و مرج افغانستان را ترک کرد و توطئه او با شعله ور کردن در گیری‌های داخلی ادامه پیدا خواهد کرد.
وی ادامه داد: امریکا در سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۷ با ایجاد گروه‌های تکفیری و داعش، منطقه سوریه، عراق و برخی کشور‌های دیگر را دچار جنگ داخلی و ناامنی دامنه داری کرد و جنگ یمن و نسل کشی طولانی مدت با هدایت و حمایت مستقیم امریکا و برخی از کشور‌های اروپایی تداوم پیدا کرده است.
سردار حاجی زاده تصریح کرد: تحریم‌های اقتصادی امریکا بر علیه ایران تا سرحد جلوگیری از ارسال دارو برای بیماران خاص نیز ادامه پیدا کرده است.
وی گفت: البته به واسطه نوع ماموریت و کار شما میهمانان عزیز، گفتن این موارد و موضوع‌ها، تکراری است و شما به ظلم‌ها و جنایات آمریکا کاملا مسلط هستید و اخبار منطقه را در اختیار دارید.
سردار حاجی زاده گفت: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، قهرمان ایجاد صلح در منطقه بود و او با گروه‌های مخالف امنیت کشور‌ها با گروه‌های تکفیری و داعش مبارزه کرد.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه افزود: امروز بر همگان روشن است که اگر مبارزه سردار سلیمانی نبود، علاوه بر حاکمیت تروریست‌ها بر منطقه، ما شاهد صدور این گروه‌های تروریستی به اروپا و سایر کشور‌های منطقه به طور وسیع بودیم.
وی افزود: امروز امنیت و آرامش اروپا مدیون مبارزه سردار سلیمانی و یاران او می‌باشد، ولی امریکا او را ناجوانمردانه با موشک ترور می‌کند. با همه این ظلم ها، امریکا در مسیر افول قدرت است و دوران جهان تک قطبی تمام شده است. امریکا یک تنه در مقابل ایران، چین، روسیه و کشور‌های آزاده جهان تاب ایستادگی ندارد و از درون در حال متلاشی شدن است.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: ایران اسلامی بیش از چهار دهه مردانه مقاومت کرده
و در مقابل همه زیاده خواهی‌ها ایستاده است، ایران در جنگ هشت ساله با رژیم بعث عراق با حمایت بیش از ۳۰ کشور ایستاد و از ۱۱ کشور اسیر گرفت.
وی تصریح کرد: ایران هواپیمای متجاوز گلوبال هاگ امریکایی را سرنگون کرد و به قلب پایگاه‌های امریکا در عین الاسد حمله کرد و با ضربات موشکی خود درس عبرت تاریخی به او داد.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه افزود: البته عاملان و آمران حمله و ترور شهید سلیمانی همچنان تحت تعقیب ایران قرار خواهند داشت و از جنایت خود رهایی پیدا نخواهند کرد.
وی افزود: ملت ایران در مقابل تحریم‌ها و فشار حداکثری امریکا و ایادی او ایستادگی کرده و خوشبختانه پیروز شده است و ما معتقدیم کشور‌های منطقه با امنیت بومی و بدون اجازه ورود و مداخله بیگانگان و بدخواهان قادر به برقراری صلح، امنیت و دوستی در منطقه می‌باشند.
سردار حاجی زاده اظهار داشت: دشمنان؛ ایران را متهم به قدرت طلبی و نظامی گری می‌کنند، اما ما قدرت را برای کشورگشایی نمی‌خواهیم، تجربه همین سال‌هایی که در این جلسه اشاره شد به ما نشان می‌دهد برای حفظ صلح و امنیت باید قوی بود.

وی در ادامه گفت: امروزه برخی از کشور‌هایی که با ناامید شدن از امریکا با عجله به سمت رژیم صهیونیستی رفته اند و تصور می‌کنند که امنیت آن‌ها توسط این رژیم غاصب حفظ خواهد شد، کاملاً در اشتباه هستند.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه تصریح کرد: اسرائیل حتی قادر به حفظ امنیت خود نیست و اگر دولت‌ها و ملت‌ها اراده داشته باشند با امنیت بومی داخلی و منطقه‌ای می‌توان به چهار دهه ناامنی و جنگ‌های گسترده در منطقه خاتمه داد.
وی گفت: ما بیش از ۴۰ سال در کنار مردم مظلوم منطقه به ویژه ملت فلسطین بوده، هستیم و خواهیم بود ان شاءالله.
سردار حاجی زاده افزود: در همین راستا ما با درس‌هایی که از اسلام و تاریخ گرفته ایم، مسیر خودکفایی و قوی شدن را ادامه خواهیم داد و به هر ماجراجویی بر علیه ایران در هر سطحی توسط هر رژیم یا گروهی باشد، جواب پشیمان کننده خواهیم داد.