۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

  • شناسه : 7624
  • ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲
  • ارسال توسط :

به گزارش ” وقایع خبری ” و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری ، هدایت الله جمالی پور در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: نقش این شورا در نزدیک کردن دیدگاه دولت و بخش خصوصی به هم مؤثر است زیرا دولت دنبال این نیست که مانع ایجاد کند بلکه سیاست دولت فقط حمایت و پشتیبانی و تأمین زیرساختهاست تا تولید رونق بگیرد.

وی تصریح کرد: امیدواریم در این مقطع با هم فکری یکدیگر بتوانیم اختلافات را به حداقل رسانده و تسهیل گری کنیم و با نگاه حمایتی بانک‌ها و بخش خصوصی در توسعه گام اساسی برداریم.

استاندار قزوین بیان کرد: این که فعال اقتصادی از استان خدمات بگیرد و سودش به جیب دیگران باشد و تخفیف و تشویق‌های مالیات و بیمه و گمرک در استان شامل حالش شود منطقی نیست جای دیگر حساب داشته باشد.

جمالی پور افزود: همه فعالیت‌ها و خدمات باید در قبال کارت بازرگانی باشد تا بتوانیم به آنها کمک کنیم این که اجازه دادیم در استان سرمایه گذاری کنند باید به استان کمک شود. بله باید ملی فکر کرد اما به منافع منطقه‌ای و استانی هم نمی‌گذاریم آسیب وارد شود.

استاندار قزوین یادآور شد: از این پس اگر در سازمان صمت و شرکت‌های شهرک‌های صنعتی مجوز می‌دهید باید شرط کنید که کارت بازرگانی را از استان دریافت کنند و حساب بانکی آنها در قزوین باشد.

وی اظهارداشت: مقررات متداخل در کشور داریم که مدیران بر اساس سلیقه تصمیم می‌گیرند. هر چقدر دولت بزرگ و عریض و طویل باشد هر کس یک قانون پیشنهاد می‌دهد که دیگر قوانین را نقض می‌کند یا تداخل دارد لذا هم قانون معطل می‌ماند و گاهی قانون جدید تصویب می‌شود که مانع توسعه است و به نظر می‌رسد قوانین متضاد حرکت کشور را کند کرده است.

جمالی پور افزود: در شش ماه آینده هر فعال اقتصادی که کارت اتاق قزوین را نداشته باشد خدمت نمی‌دهیم و انتظار نداشته باشند برای بخشودگی مالیاتی و دادن تسهیلات به آنها کمک کنیم مگر آن که حساب‌های مالی خود را به استان منتقل کنند.
وی گفت: با وجود زیرساخت‌ها و موقعیت جغرافیایی با جرأت می‌توان گفت که استان قزوین بهشت سرمایه گذاران است و شما نگران نباشید اگر برای حضور سرمایه گذار شرط گذاشتیم هیچ استانی مثل قزوین نیست باید یک منشوری داشته باشد تا منافع آن به مردم برسد زیرا ظرفیت زیاد است.

استاندار قزوین گفت: باید جذب نیرو در واحدهای تولیدی حدود ۷۰ درصد از استان و بومی و ۳۰ درصد در اختیار کارآفرین باشد تا بتوانیم بیکاری را حل کنیم.