۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

  • شناسه : 11352
  • ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۹
  • ارسال توسط :
به رسانه ها وخبرنگاران تسهیلات ۴ میلیون تومانی پرداخت می‌شود
به رسانه ها وخبرنگاران تسهیلات ۴ میلیون تومانی پرداخت می‌شود

به رسانه ها وخبرنگاران تسهیلات ۴ میلیون تومانی پرداخت می‌شود

میزان شیوع ویروس کرونا در قزوین روند کاهشی داشته است

به منظور حمایت از رسانه‌ها و خبرنگاران فعال استان که بر اثر شیوع ویروس کرونا آسیب دیدند، ۱۰۰ فقره تسهیلات ۴ میلیون تومانی پرداخت می‌شود.

۱۰۰ فقره وام ۴ میلیون تومانی به رسانه‌های قزوین پرداخت می‌شود

به گزارش ” وقایع خبری “و به نقل از روابط عمومی استانداری، هدایت الله جمالی پور با اعلام این خبر افزود: ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای استان قزوین با همکاری رسانه‌ها، مطبوعات و شورای اطلاع رسانی استان، عملکرد بسیار مطلوبی در سطح کشور داشته و به خوبی توانست از عهده کنترل و مهار این ویروس در سطح استان برآید.

جمالی پور گفت: خوشبختانه در قزوین از دهم فروردین میزان شیوع ویروس کرونا روند کاهشی داشته است و هم اکنون بیماران مثبت کرونا در استان کمتر از ۸۳ نفر بوده و ۱۳۴ نفر مشکوک و ۲۳ نفر هم بستری هستند.

وی با تقدیر از تلاش رسانه‌های فعال استان در این مدت اظهار داشت: برای حمایت از رسانه‌ها و خبرنگاران فعال که در دوره شیوع ویروس کرونا همکاری خوبی با ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا داشتند ۱۰۰ فقره وام ۴۰ میلیون ریالی و بسته‌های غذایی و معیشتی در نظر گرفته خواهد شد.

جمالی پور گفت: همچنین استمهال هزینه‌های آب، برق و گاز مراکز رسانه‌ای استان در ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان مطرح خواهد شد و پرداخت با تأخیر آنها برای این مراکز مصوب می‌شود.

استاندار قزوین ادامه داد: کاهش یا استمهال اجاره بهای مراکز رسانه‌ای فعال استان نیز اگر بخش خصوصی باشد مورد مذاکره قرار می‌گیرد و اگر متعلق به بخش دولتی باشد بخشیده خواهد شد.

جمالی پور یادآور شد: برای حمایت از رسانه فعال و روی پا نگه داشتن آنها در این شرایط هر کاری که مقدور باشد انجام خواهیم داد چون رسانه را رفیق و همراه خود می‌دانیم و حضور رسانه را در جامعه برای ایجاد امید و نشاط و همبستگی ضروری تلقی می‌کنیم.