۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » آموزش و پرورش » قزوین
  • شناسه : 8737
  • ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲
  • ارسال توسط :
به دنبال کارهای شعاری و  شکلی نیستم
به دنبال کارهای شعاری و  شکلی نیستم

به دنبال کارهای شعاری و شکلی نیستم

معیار کار آموزش و پرورش اخلاق مداری، رویکرد علمی و تعامل با همه بخش‌ها است.

برنامه محوری جزو کارهای اصلی و اساسی آموزش و پرورش قرار خواهد گرفت.

دکتر حسنعلی اصغری ، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با بیان خبر فوق افزود : معیار کار آموزش و پرورش اخلاق مداری، رویکرد علمی و تعامل با همه بخش‌ها است، چهره آموزش و پرورش را به یک سیمای اخلاق مدارانه تبدیل خواهم کرد.

وی با بیان اینکه معلمان در صف اول خدمت به نظام تعلیم و تربیت هستند، افزود: از هیچ خدمتی برای همکارانم کوتاهی نخواهم کرد، آموزش و پرورش به عنوان یک سرمایه اجتماعی و فرهنگی است، زمان خدمت کوتاه است و باید از این فرصت بهترین استفاده را ببریم.

اصغری ادامه داد: عمل قلبی و ذاتی به پیام شهدا و وصیت نامه شهدا را برای دانش آموزان دردستور کاربرنامه های پرورشی قرار خواهیم داد.

وی یادآور شد: از مشکلات مدارس، کمبودهای رفاهی و اقتصادی همکارانم اطلاع دارم که با برنامه‌های بنیادین در رفع آنها تلاش خواهم کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد: به دنبال کارهای شعاری و شکلی نیستم، پیشنهادات و انتقادات را با روی باز پذیرا هستم و به دنبال جذب نیروهای کارآمد و متخصص برای پیشبرد و بهبود روند برنامه‌های آموزش و پرورش استان هستم.

وی تصریح کرد: پاسخگویی، شفافیت، صداقت و گوش شنوای شنیدن حرف معلمان خواهم بود؛ درب اتاق بنده به عنوان یک معلم به روی فرهنگیان، پیشکسوتان و دلسوزان آموزش همیشه باز خواهد بود.

اصغری در پایان از دانش آموزان خواست در روزهای تعطیل با مطالعه و مرور درس‌ها استفاده لازم را از زمان ببرند.