۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 29276
  • ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۳
  • ارسال توسط :
به خاطر یک شب، آینده مان را خراب نکنیم
به خاطر یک شب، آینده مان را خراب نکنیم

به خاطر یک شب، آینده مان را خراب نکنیم

باید فرزندانمان را راهنمایی کنیم تا به خاطر یک شب هم عید و هم آینده خود را خراب نکنند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی در خطبه‌های امروز نماز، با تاکید بر بیان خطرات  چهارشنبه آخر سال، گفت: نیرو‌های مسلح تلاش می‌کنند تا با اجرای برنامه‌هایی که نشاط جوانی را پاسخ بدهند و از طرفی خطراتی که برای جوانان ممکن است ایجاد شود را جلوگیری می‌کنند و ما نیز می‌بایست مراقب فرزندان باشیم و هم به‌گونه‌ای رضایت آن‌ها را تامین کنیم و از طرفی نگذاریم خودشان را به خطر مبتلا کنند.

به خاطر یک شب، آینده مان را خراب نکنیم

وی با اشاره به در پیش بودن چهارشنبه سوری اظهار کرد: خیلی بد است که به خاطر یک رسم و رسوم به خودمان آسیب وارد کنیم. بچه‌های معصوم را راهنمایی کنیم تا در شب چهارشنبه سوری شاهد اتفاقات بد نباشیم.

امام جمعه قزوین افزود: جوانان به تأسی از حضرت علی اکبر (ع) هر روز با قرآن مأنوس‌تر شوند.

در بخش دیگری از خطبه ها، دولت آمریکا را منشا بحران‌ها دانست و گفت: راه سربلندی ما از مسیر قرآن می‌گذرد.

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: هر کجا ذلت می‌کشیم بخاطر آن است که با قرآن همراه نیستیم، آمریکا خودش منشأ بحران هاست، اما برخی گمان می‌کنند اگر به آن‌ها تکیه کنند، مشکلات اقتصادی حل می‌شود، در حالی که خداوند فرموده به ستمگران تکیه نکنید آتش می‌گیرید. هر کجا به قرآن عمل کردیم سربلند شدیم و هر کجا از قرآن فاصله گرفتیم، آسیب دیدیم.

آمریکا و اروپا در جنگ ناجوانمردانه یمن حرفی از حقوق بشر نزدند
وی عنوان کرد: سالروز بمباران حلبچه را در این ایام داریم که زیر چشمان همین جنایتکاران آمریکایی، فرانسوی و انگلیسی رخ داد و این صحنه جنایت را در حلبچه دیدند و حرفی از حقوق بشر به میان نیاوردند، این همه مردم در یمن و کشور‌های دیگر نابود می‌شوند و آن‌ها صرفاً تماشاچی شده اند و کاری ندارند و ما راهی نداریم جز اینکه مواضع ایمانی خودمان را محکم حفظ کنیم و استقامت بورزیم.

خطیب نماز جمعه قزوین خاطرنشان کرد: اکنون استان قزوین از نظر فعالیت‌های قرآنی نظیر حفظ و قرآن و مفاهیم و نظایر آن رتبه بسیار بالایی را در کشور دارد، استان ما در رشته حفظ به نسبت جمعیتی که دارد رتبه نخست را داراست، این به خاطر زحماتی است که عزیزان قرآنی ما در محافل قرآنی کشیده و می‌کشند. امیدواریم خداوند این قرآنی شدن را روزی همه جوانان ما قرار دهد.