۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 28178
  • ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۲
  • ارسال توسط :
به اسم انتخابات دو ماه کشور را تعطیل و ملتهب کردند
به اسم انتخابات دو ماه کشور را تعطیل و ملتهب کردند

به اسم انتخابات دو ماه کشور را تعطیل و ملتهب کردند

مردم ولایتمدار کشورمان در روز ۹ دی به خیابان‌ها آمدند و فتنه ۸۸ را محکوم کردند.

رئیس سازمان عقیدتی- سیاسی ناجا در همایش روز ۹ دی در قزوین با اشاره به تعطیلی کشور به واسطه فتنه فتنه گران، گفت: اگر رأفت رهبری نبود حتما سران فتنه اعدام می‌شدند.

اگر رأفت رهبری نبود حتماً سران فتنه اعدام می‌شدند

وقایع خبری / حجت الاسلام ادیانی راد، رئیس سازمان عقیدتی- سیاسی ناجا در همایش روز ۹ دی در قزوین گفت: فتنه گران، به اسم انتخابات سال ۸۸ دو ماه کشور را تعطیل و ملتهب کردند و آبروی نظام خدشه دار شد و اگر رأفت رهبری نبود حتماً سران فتنه اعدام می‌شدند.

رئیس سازمان عقیدتی- سیاسی ناجا تأکید کرد: دشمن امید بسته بود که در فرصت فتنه ۸۸ انقلاب اسلامی را سرنگون کند، اما حضور مردم ولایتمدار در روز ۹ دی تمام نقشه دشمنان را نقش بر آب کرد.

حجت الاسلام ادیانی راد با بیان اینکه در پشت پرده فتنه و آشوب‌های سال ۸۸ آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار داشتند، تأکید کرد: مردم ولایتمدار کشورمان در روز ۹ دی به خیابان‌ها آمدند و فتنه ۸۸ را محکوم کردند و توطئه فتنه گران برای همیشه جمع شد.

رئیس سازمان عقیدتی- سیاسی ناجا با اشاره به اینکه پیام ۹ دی این است که با اتکا به ظرفیت‌های مردمی می‌توان حتی با وجود تحریم ها، همه مشکلات را حل کرد، خاطرنشان کرد: پیام ۹ دی به مسئولان کشور این است که از ظرفیت‌های داخلی به ویژه جوانان باید استفاده کنند.