۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین » مجلس شورا ی اسلامی
  • شناسه : 12181
  • ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷
  • ارسال توسط :
بشریت نسبت به متجاوز احساس خشم می‌کند
بشریت نسبت به متجاوز احساس خشم می‌کند

بشریت نسبت به متجاوز احساس خشم می‌کند

امروز بسیاری از ملت‌های آزاده در سراسر کشورهای اسلامی و جهان، اقدامات این رژیم غاصب را محکوم می‌کنند.

وقایع خبری : نماینده منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در یازدهمین مجلس شورای اسلامی گفت: امام راحل (ره) پرچم مبارزه با این رژیم جعلی را به اهتزاز درآورد و امروز بسیاری از ملت‌های آزاده در سراسر کشورهای اسلامی و جهان، اقدامات این رژیم غاصب را محکوم می‌کنند.

لطف‌الله سیاهکلی مرادی، نماینده منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در یازدهمین مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه حکام کشورهای عربی قدرت خود را از مردم نگرفته‌اند، اظهار کرد: سران دیکتاتور منطقه، به‌صورت نامشروع حکومت می‌کنند و معمولاً دیکتاتورها با یکدیگر رفیق می‌شوند؛ این کشورها عرب نکات مشترک بسیاری با رژیم جعلی صهیونیستی دارند و سر حفظ قدرت، تعاملات دوسویه‌ای میان آنان برقرار است.

وی ادامه داد: اگر این مستبدان عربی معتقدند که حکومت آنان مبنای مردمی دارد، کافی است که یک انتخابات مشروع را در کشورهای خود برگزار کنند تا مشخص شود که چه کسانی می‌تواند در مسند امور بمانند.

نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه رژیم صهیونیستی هویتی از خود ندارد، افزود: یک جمعیت بی‌نام‌ونشان از سراسر دنیا با مدیریت انگلیس سرزمین قدس را مورد تجاوز قرار دادند و یک رژیم جعلی به نام اسرائیل را در اراضی غصب شده برپا کردند.

سیاهکلی مرادی یادآور شد: در فلسطین اشغالی، منازل مسلمانان به‌زور تخریب و ساکنان سرزمین قدس از کشور اخراج می‌شوند؛ زنان و کودکان مورد تجاوز و ضرب و شتم قرار می‌گیرند حتی ما مسلمانان این قبیل اقدامات را در کشورهای غیر اسلامی را محکوم و از حقوق آنان در برابر مستکبران دفاع می‌کنیم.

وی با بیان اینکه واژه تجاوز در تمامی مکاتب مذموم است، بیان کرد: بشریت نسبت به متجاوز احساس خشم می‌کند و در دین مبین اسلام، دادن جان در مقابله با متجاوز را، شهادت می‌گویند.

نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امام راحل (ره) پرچم مبارزه با این رژیم جعلی را به اهتزاز درآورد، تصریح کرد: امروز بسیاری از ملت‌های آزاده در سراسر کشورهای اسلامی و جهان، اقدامات این رژیم غاصب را محکوم می‌کنند. امام خمینی (ره) برای اینکه راه مبارزه با مستکبران گم نشود، آخرین جمعه ماه رمضان را روز جهانی قدس نام‌گذاری کرد و این امر بسیار مدبرانه صورت گرفت.