۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » رسانه ها » قزوین
  • شناسه : 13736
  • ۲۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷
  • ارسال توسط :
بسیج یک مجموعه فراجناحی است
بسیج یک مجموعه فراجناحی است

بسیج یک مجموعه فراجناحی است

رسانه‌ها باید در اطلاع رسانی رقابت سالم داشته باشند.

حجت الاسلام محمد جواد زهرایی ، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین با حضور در دفتر بسیج رسانه استان قزوین با سرهنگ محمد کشاورز ، رییس بسیج رسانه استان قزوین دیدار و گفتگو کرد.

سرهنگ کشاورز در این دیدار گفت : بسیج یک مجموعه فراجناحی است که چتر خود را گسترده تا همه کسانی که ارزش‌ها و چارچوب‌ها را قبول دارند بتوانند به عنوان سرمایه نظام در خدمت کشور و مردم باشند.

مسئول بسیج رسانه استان قزوین تصریح کرد: در استان قزوین فضای رسانه‌ای خوبی داریم و همدلی فعالان این عرصه موجب شد تا در کمک مومنانه اقدامات خوبی صورت گیرد.

وی اظهار داشت: با برگزاری نشست‌های تخصصی با مسئولان شهری، دیدار با شخصیت‌های استانی از جمله نماینده ولی فقیه و امام جمعه، استاندار، شخصیت‌های دینی و فرهنگی با دیدگاه‌های مختلف آشنا می‌شویم و جلسات اخلاق رسانه را برگزار می‌کنیم.

کشاورز یادآور شد: توجه به امور رفاهی و برگزاری مسابقات فرهنگی و جریان سازی از رویکردهای اصلی است که با نشست‌های تخصصی به این هدف خواهیم رسید.

مسئول بسیج رسانه استان قزوین بیان کرد: بالا بردن سطح بینش سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و انقلابی در بسیج رسانه از اولویت‌های این عرصه است و با احترام به همه سلایق تلاش می‌کنیم با همدلی و هم افزایی به ارتقای کیفی کارها کمک کنیم.

حجت الاسلام محمد جواد زهرایی هم تاکید کرد : رسانه‌ها باید در اطلاع رسانی رقابت سالم داشته باشند و وحدت و انسجام و همدلی را رعایت کنند.

وی بیان کرد: باید بپذیریم امروز در جنگ احزاب هستیم و تمام کفر در برابر همه ایمان قرار گرفته لذا ما هم باید در کنار همدیگر باشیم و تفرقه و اختلاف را کنار بگذاریم.امروز همه باید در کنار هم باشیم و در این جنگ رسانه‌ای انتظار نیست در داخل هم به بهانه‌های مختلف با هم درگیر شویم.

وی اظهار داشت: اگر بخواهیم وقت خود را به گلایه و انتقاد داشته باشیم عقب می‌مانیم لذا بهتر است سلایق مختلف با هم افزایی برای تبلیغ ارزش‌های دینی و انقلابی در کنار هم باشند.

حجت الاسلام زهرایی یادآور شد: جریان خبری باید تأثیرگذار باشد و رسانه‌های انقلابی لازم است به مسائل اجتماعی و فرهنگی بیشتر اهمیت دهند.باید خبرگزاری‌ها و رسانه‌های انقلابی بیشتر دور هم جمع شوند و با تشریک مساعی در کنار ایجاد یک فضای رقابت انقلابی و سالم برای پیشبرد اهداف انقلابی بسترسازی کنند.

وی در پایان گفت : لازم است به صورت مستمر رسانه‌ها دور هم جمع شوند و هم فکری کنند تا خط خبری و جریان سازی درست شود و به تقویت جریان انقلاب کمک کنیم.