۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 27310
  • ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲
  • ارسال توسط :
بسیجی کسی است که عدالت را دنبال می‌کند
بسیجی کسی است که عدالت را دنبال می‌کند

بسیجی کسی است که عدالت را دنبال می‌کند

سازندگی، استقامت و کار جهادی، از خصوصیات بسیجیان است.

بسیجیان در جبهه جهاد فرهنگی بسیار کوشا باشند

وقایع خبری / حجت الاسلام و السملمین عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در رزمایش سراسری خدمت جهادگران استان قزوین که همزمان با آغاز هفته بسیج برگزار شد، گفت: سازندگی، استقامت و کار جهادی، از خصوصیات بسیجیان است.

وی افزود: بسیجی کسی است که عدالت را دنبال می‌کند و در مقابل ظلم آرام نمی‌گیرد و در برابر نفوذ اجانب، آرام و قرار ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه بسیجی، مرز ندارد و جهانی فکر می‌کند، خاطرنشان کرد: تمام هم و غم بسیجی ها، کمک به هم نوعان است.

حجت الاسلام و السملمین عابدینی با بیان اینکه جبهه‌های متنوعی روبه روی بسیجیان قرار دارد، تصریح کرد: بسیجی‌ها همانطور که در جبهه‌های نظامی و سازندگی حضور دارند، باید در جبهه جهاد فرهنگی هم بسیار کوشا باشند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به اینکه آبادانی مساجد و فعالیت‌های مؤثر فرهنگی، از دل بسبجیان برخاسته می‌شود، تأکید کرد: بسیجی‌ها باید به مساجد و نمازجمعه ها، بیشتر بپردازند و حضورشان در برنامه‌های فرهنگی و سیاسی باید پررنگ شود.

حجت الاسلام و السلمین عابدینی با تأکید بر اینکه باید کاری کنیم که فقر از میان برداشته شده و اشتغال ایجاد شود، گفت: زیبنده نظام جمهوری اسلامی ایران نیست که مردم از امکانات اولیه زندگی شامل آب، برق، آموزش و بهداشت و درمان محروم باشند.

وی افزود: مقاومت اسلامی یکی دیگر از کارکرد‌های بسیج است که باید به آن توجه شود.