۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 32097
  • ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰
  • ارسال توسط :
بسیجی تاکستانی در درگیری شب گذشته به شهادت رسید
بسیجی تاکستانی در درگیری شب گذشته به شهادت رسید

بسیجی تاکستانی در درگیری شب گذشته به شهادت رسید

معاندین نظام بدانند که اجازه نخواهیم داد که خون شهیدان مظلوم پایمال شود.

عباس خالقی فرزند تیمور علی از حوزه شهید قاسم سلیمانی پایگاه امام رضا (ع) تاکستان، شب گذشته بر اثر اصابت گلوله به دست منافقین و اراذل و اوباش به شهادت رسید.

شهادت یک بسیجی در درگیری شب گذشته با منافقین و اراذل و اوباش در شهر تاکستان

سرهنگ سید مهدی حسینی، فرمانده سپاه امام علی (ع) شهرستان تاکستان با اشاره به اتفاقات اخیر برخی معاندین و کوردلان در ایجاد اغتشاشات گفت: طی اتفاقات و درگیری‌های شب گذشته با اراذل و اوباش در شهر تاکستان یکی از بسیجیان این شهر به شهادت رسید.

وی افزود: عباس خالقی، فرزند تیمور علی از حوزه شهید قاسم سلیمانی پایگاه امام رضا (ع) تاکستان، شب گذشته به دست منافقینواراذل و اوباش به شهادت رسید.

فرمانده سپاه امام علی (ع) شهرستان تاکستان خاطرنشان کرد: طی این درگیری که شب گذشته توسط منافقین و اراذل و اوباش ایجاد شد، شهید خالقی هدف اصابت گلوله یکی از اراذل قرار گرفت و به مقام رفیع شهادت نایل شد.

سرهنگ حسینی تصریح کرد: قطعا این هنجار شکنی‌ها و ناامنی‌های موجود بی پاسخ نخواهد ماند و به زودی تمام عاملین و آمرین شرایط موجود به مکافات عمل خود خواهند رسید.

وی افزود: ما همچون گذشته و بیش از گذشته پای آرمان‌های نظام و انقلاب ایستاده ایم و در این مسیر از جان خود خواهیم گذشت و معاندین نظام بدانند که اجازه نخواهیم داد که خون شهیدان مظلوم پایمال شود.