۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 32108
  • ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۸:۳۱
  • ارسال توسط :
بسیاری از افراد در صف اول انقلاب بوده اند ولی الان با دشمنان  همصدا شده اند
بسیاری از افراد در صف اول انقلاب بوده اند ولی الان با دشمنان  همصدا شده اند

بسیاری از افراد در صف اول انقلاب بوده اند ولی الان با دشمنان همصدا شده اند

این بار نیز مردم، درایت و فهم بیشتری از خود مقابل فتنه گران نشان خواهند داد.

ریشه اصلی فتنه باید خشکانده شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین در خطبه‌ های نماز جمعه شهر قزوین گفت : اگر دشمن با شفافیت به میدان بیاید همه می فهمند و وظیفه خود را در مقابل آن می دانند. اما وقتی دشمن با شبهه، دروغ، تهمت و رفتارهای منافقانه وارد می شود، قوی ترین افراد را از پای در می آورد.

وی گفت: بسیاری از افراد در صف اول انقلاب بوده اند ولی الان با دشمنان همصدا شده اند چون از اول اهل نفاق بودند، پیرو ائمه اطهار نبودند و ولایت مطلقه فقیه را درک نکردند و در نهایت به دام فتنه افتادند.

وی گفت: در فتنه اموال و ثروت های مردم به آتش کشیده می شود، مردم ضرب و جرح می شوند، آرامش و امنیت از بین می رود و تخریب اموال و قتل نیز اتفاق می افتد.

عابدینی افزود: ما نوجوانان و جوانان فریب خورده را فتنه گر نمی گوییم. ولی فتنه گری که در تلویزیون و شبکه های ماهواره ای، کد داده و تهدید می کند تا جوانان و نوجوانان را جنود دشمن کند فتنه است و باید آن را خشکاند.

امام جمعه قزوین گفت: برای یک خانوم جوان حادثه پیش آمد که متاسفانه گرگ های فتنه گر مثل لاشخور جنازه او را مورد سوء استفاده قرار دادند و آمریکایی ها و رسانه های غربی و همه فتنه گران سرجنازه او آمدند و لاشخوری کردند.


وی افزود: رئیس جمهور، رئیس قوه قضاییه و همه مسئولان نگران شدند و تصمیم گرفتند تا این موضوع را تا آخرین مرحله پیگیری کنند اما منافقان و فتنه گران از جنازه او سوء استفاده کردند و باید فتنه را شناخت و خانواده ها مراقب باشند دشمنان از احساسات جوانان سوء استفاده نکنند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به روز سرباز، گفت: در حوادث اخیر، در تاکستان بسیجی گرانقدر عباس خالقی به شهادت رسید و منافقان با اسلحه او را هدف قرار دادند و باید برای مقابله با فتنه آماده باشیم.

وی گفت: در این فتنه اخیر، بیداری، غیرت و بصیرت را بیشتر از قبل از مردم دیدیم و این بار نیز مردم، درایت و فهم بیشتری از خود مقابل فتنه گران نشان خواهند داد.

امام جمعه قزوین در ادامه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت:جنگ تحمیلی را دشمن شروع کرد و سپاه و بسیج مقتدر و توده های مردم علیه جنگ ایستادگی و تهدید آن را به فرصت تبدیل کردند که نتیجه آن اقتدار و عزت امروز شد.