۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی » انتخابات » سیاست
  • شناسه : 39664
  • ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۷:۴۸
  • ارسال توسط :
بستری امن برای شرکت مردم در انتخابات فراهم است
بستری امن برای شرکت مردم در انتخابات فراهم است

بستری امن برای شرکت مردم در انتخابات فراهم است

مبنای اقدام و عمل پلیس پیشگیری انتظامی استان‌ها، اطلس‌های تهیه شده در هر استان است.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا گفت: تیم‌های آموزشی پلیس پیشگیری فراجا با حضور در کلانتری و پاسگاه‌های استان ها، نحوه مدیریت انتظامی انتخابات را به محافظان صندوق‌های اخذ رای آموزش دادند و بستر امن برای شرکت مردم در انتخابات فراهم شده است.

، سردار علی مویدی خرم آبادی گفت: مجموعه کارکنان رده‌های تابعه پلیس پیشگیری در سراسر کشور همچنان در خط مقدم حراست و حفاظت از صندوق‌های اخذ رای قرار دارند؛ لذا تیم‌های آموزشی پلیس پیشگیری به انتظامی استان‌ها اعزام شدند تا آموزش‌های لازم را به حافظان صندوق‌های اخذ رای بدهند.

­وی افزود: سرپرست تیم‌های آموزشی پلیس پیشگیری فراجا از افسران ارشد، مجرب و حرفه‌ای در امور انتظامی امنیتی انتخاب شده، که کارکنان انتظامی محافظ صندوق‌های اخذ رای و سایر کارکنان تیم‌های کشف و خنثی سازی و ایستگاه‌های ایست و بازرسی را با نحوه شناسایی و خنثی سازی بسته‌های مشکوک، تله‌های انفجاری و مدیریت و کنترل اجتماعات و اغتشاشات غیر قانونی و احتمالی به صورت علمی و تمرین سناریو‌های از پیش تعیین شده آشنا می‌کنند.

­رئیس پلیس پیشگیری فراجا گفت: مبنای اقدام و عمل پلیس پیشگیری انتظامی استان‌ها، اطلس‌های تهیه شده در هر استان است که به صورت مستمر بروزرسانی می‌شود تا اشراف انتظامی کارکنان نیز ارتقاء یابد.