۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان ها » جامعه » خراسان شمالی » شعر و موسیقی » فرهنگ و هنر
  • شناسه : 2109
  • ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵
  • ارسال توسط :
  • منبع : خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان شمالی
برگزاری کنسرت موسیقی در دانشگاه ممنوع است
برگزاری کنسرت موسیقی در دانشگاه ممنوع است

برگزاری کنسرت موسیقی در دانشگاه ممنوع است

اجرای موسیقی فاخر در قالب برنامه‌های دانشجویان در دست اقدام و برنامه‌ریزی است.

معاون فرهنگی وزیر علوم در بجنورد گفت: برگزاری کنسرت موسیقی دردانشگاه ممنوع است

برگزاری کنسرت در دانشگاه‌ها ممنوع

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: اجرای موسیقی فاخر در قالب برنامه‌های دانشجویان در دست اقدام و برنامه‌ریزی است و در برخی دانشگاه‌ها هم اکنون برگزار می‌شود.
غلامرضا غفاری به موضوع حضور دانشجویان در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: ۷۰ درصد جمعیت ایران در فضای مجازی حضور دارند و این قابلیتی است که از آن به‌عنوان جمعیت هوشمند نام برده می‌شود.
وی همچنین از آمار حضور دانشجویان در فضای مجازی خبر داد و خاطرنشان کرد: بیش از ۸۰ درصد دانشجویانی که در فضای مجازی حضور دارند، بالغ بر ۳ ساعت از زمان خود را در این فضا می‌گذرانند و این نشان دهنده زمان فراغت بالای دانشجویی است.
معاون وزیر علوم گفت: تمام مشارکت‌ها در حوزه‌های کلاسیک فرهنگی و اجتماعی توسط فقط ۱۰ درصد دانشجویان انجام می‌شود و ۹۰ درصد دانشجویان نسبت به این فعالیت یا بی‌تفاوت هستند، و یا توجهی به این موضوعات ندارند.
او تنوع نگاه‌ها در حوزه فرهنگی و دانشجویان را ازجمله دیگر چالش‌های موجود در دانشگاه‌ها عنوان کرد و افزود: تضاد‌ها و تعارض‌ها در دانشگاه باید به یکدیگر وصل شوند و به صورت یکپارچه کنار هم قرار گیرند تا علاوه بر نقد یکدیگر، تقابل میان آن‌ها ایجاد نشود.