۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استانداری ، فرمانداری » درمان » قزوین » نظام سلامت
  • شناسه : 15581
  • ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۲
  • ارسال توسط :
برگزاری هر نوع جشنواره و مراسم با اجتماع مردم در قزوین ممنوع شد
برگزاری هر نوع جشنواره و مراسم با اجتماع مردم در قزوین ممنوع شد

برگزاری هر نوع جشنواره و مراسم با اجتماع مردم در قزوین ممنوع شد

تنها راه کنترل کرونا رعایت کامل پروتکل های بهداشتی است.

وقایع خبری– منوچهر حبیبی بعدازظهر یکشنبه در نشست ستاد مقابله با کرونا استان قزوین با اشاره به این نکته که تا در جامعه محدودیت اعمال نشود کرونا عقب نشینی نمی کند، گفت: تنها راه کنترل کرونا رعایت کامل پروتکل های بهداشتی است.

وی اظهار داشت: با توجه به شرایط حساس استان قزوین و آمار بالای شیوع و ابتلای کرونا در استان قزوین برگزاری تمامی جشنواره ها و مراسماتی که باعث تجمع افراد می شود ممنوع است.
وی تصریح کرد: به عنوان مسوول ستاد مقابله با کرونا از خبرنگاران و اصحاب رسانه ای که عدم رعایت پروتکل های بهداشتی ادارات، سازمان ها و دستگاه های اجرایی را رسانه ای کنند، حمایت می کنم.
حبیبی ادامه داد: هرگونه بی تفاوتی در مورد مقابله با کرونا آسیب زا است بنابراین هم مسوولان و هم مردم نقش تعیین کننده ای در مدیریت کرونا ایفا می کنند.
وی تاکید کرد: مدیران و مسوولان دستگاه های اجرایی در کنار کادر درمانی نقش کلیدی و حیاتی در کنترل کرونا در استان قزوین دارند و مردم نیز باید کرونا را جدی بگیرند چراکه بی تفاوتی نسبت به این بیماری می تواند عواقب جبران ناپذیری را برای جامعه به وجود آورد.
جانشین ستاد کرونای استان قزوین با اشاره به این نکته که استفاده از ماسک تا ۸۰ درصد از ابتلا به کرونا پیشگیری می کند، خاطرنشان کرد: استفاده از ماسک در شرایط کنونی یک ضرورت اجتماعی به شمار می رود ولی عده ای به آن بی توجه هستند که این اقدام در شرایط کنونی جامعه به منزله بی توجهی به سلامت خود و اطرافیانشان است.
وی تصریح کرد: مردم باید همچون دو ماه اول سال پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند در شرایط کنونی هیچ کس از ابتلا به کرونا در امان نیست.
این مسوول در ادامه گفت: سازمان ها و ادارات استان قزوین به منظور پیشگیری از شیوع کرونا باید تدابیر ویژه ای اتخاذ و اجرایی کنند، ممنوعیت استفاده از دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی و برگزاری جلسات ادارات و دستگاه های اجرایی با حداکثر ۱۰ نفر و عدم ارائه خدمات به افراد بدون ماسک از جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.