۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » درمان » قزوین » نظام سلامت
  • شناسه : 20462
  • ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۲
  • ارسال توسط :
برگزاری مجالس عروسی ، ترحیم  و آیین های مذهبی تا اطلاع بعدی تعطیل است
برگزاری مجالس عروسی ، ترحیم  و آیین های مذهبی تا اطلاع بعدی تعطیل است

برگزاری مجالس عروسی ، ترحیم و آیین های مذهبی تا اطلاع بعدی تعطیل است

تمامی برنامه های جمعی باید بر اساس دستورالعمل های بهداشتی برگزار شود .

وقایع خبری– هدایت الله جمالی پور در ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان تاکید کرد: مراکز و فروشگاه هایی که بعد از ساعت ۹ شب باز و فعالیت داشته باشند برای سه ماه پلمب خواهند شد. 

وی افزود : برگزاری هرگونه مجالس عروسی ، ترحیم  و آیین های مذهبی تا اطلاع بعدی تعطیل است.

استاندار قزوین از اعمال جریمه های سنگین برای رانندگانی که با خودرو در ساعات ممنوعیت شبانه تردد می کنند خبر داد و گفت :  کارمندان و مدیرانی که در ساعات ممنوعیت شبانه تردد می کنند علاوه بر اعمال جریمه به عنوان تخلف اداری بررسی می شود.

جمالی پور افزود :  مردم قدرت ویروس جهش یافته کرونا را جدی بگیرند چرا که نمی توان با سهل انگاری با این ویروس برخورد کرد.
وی گفت: سلامتی مردم از اهمیت زیادی برخوردار است و از همان روزهای نخست که ویروس جهش یافته در آبیک شناسایی شد ، مسئولان برای کنترل و قرنطینه سریع اقدامات لازم را انجام دادند .
استاندار قزوین افزود:  ویروس جهش یافته محدودیت سنی ندارد و این موضوع نگرانی را بیشتر می کند و نشان دهنده قدرت سرایت فوق العاده این ویروس است.
جمالی پور گفت : در یکسال گذشته تمامی اعضای ستاد با تمام وجود زحمت کشیدند تا کرونا در استانی که در مسیر راه ارتباطی بسیاری از استان های پر خطر کشور قرار دارد و جمعیت مهاجر بسیار قابل توجهی را در درون خود جای داده است تا حدود زیادی کنترل شود.
وی از مردم خواست در عرصه مقابله با کرونا میدان داری کنند و درخصوص رعایت دستورالعمل های بهداشتی حساسیت بیشتری را به خرج دهند.
استاندار قزوین گفت : محدودیت ها باید به صورت جدی دنبال شود چرا که در حال حاضر هفت نفر از مبتلایان به ویروس جهش یافته کرونا در آبیک شناسایی شده اند و امکان دارد این تعداد افزایش یابد.
جمالی پور افزود : با اصناف و اتحادیه های متخلف باید برخورد شود و کوتاهی در این زمینه خسارت های زیادی را به همراه خواهد داشت.
وی گفت: تمامی برنامه های جمعی باید بر اساس دستورالعمل های بهداشتی برگزار شود و محدودیت های شبانه هم با قوت اجرا شود.