۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » استانداری ، فرمانداری
  • شناسه : 5661
  • ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۵
  • ارسال توسط :
برگزاری رزمایش‌ها برای آمادگی کارکنان بسیار مهم و اساسی است
برگزاری رزمایش‌ها برای آمادگی کارکنان بسیار مهم و اساسی است

برگزاری رزمایش‌ها برای آمادگی کارکنان بسیار مهم و اساسی است

رزمایش مقابله با حمله تروریستی که در یکی از ایستگاه‌های پمپ بنزین قزوین برگزار شد

منوچهر حبیبی روز یکشنبه در حاشیه برگزاری رزمایش مقابله با حمله تروریستی که در ایستگاه‌ پمپ بنزین شهیدبابایی قزوین برگزار شد،گفت: دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان باید در هر لحظه برای مقابله با هر بحران و حمله‌ای از آمادگی لازم برای مقابله برخوردار باشند.

به گزارش ” وقایع خبری ” و به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین ؛ وی اضافه کرد: میزان آمادگی و مسایل حفاظتی و حراستی برخی از دستگاه‌های مهم و حساس، به خصوص خدمات‌رسان در مراکز و مناطق پرجمعیت مانند بیمارستان‌ها، مکان‌های تجاری و پمپ بنزین‌ها باید خاص و ویژه دیده شود تا در صورت وقوع بحران، در کمترین زمان ممکن و با حداقل خسارت با آن مقابله کرد.

این مسئول سیاسی، برگزاری رزمایش‌ها را برای آمادگی کارکنان بسیار مهم و اساسی دانست و اظهار داشت: تمامی دستگاه‌های متولی، به خصوص حوزه‌های امنیتی و خدماتی با حضور در چنین رزمایش‌هایی میزان توانایی و آمادگی‌هایشان مورد آزمایش قرار گرفته و نقاط قوت و ضعف آنها نیز سنجیده می‌شود.

به گفته وی، با سنجش و شناسایی نقاط قوت و ضعف عملکرد دستگاه‌ها در چنین رزمایش‌هایی می‌توان ضمن رفع آسیب‌ها، در صورت وقوع هر نوع بحران و حمله تروریستی به بهترین شکل با آن برخورد کرد.

حبیبی تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز با برشمردن اهمیت پدافند غیرعامل باید مباحث مربوط به حوزه محل کاری خود را جدی گرفته تا در مواقع بحرانی با مشکل و چالش‌های احتمالی روبرو نشوند.

رزمایش مقابله با حمله تروریستی با حضور دستگاه های اجرایی و انتظامی از جمله ارتش، سپاه، یگان امداد، آتش نشانی، یگان ویژه، هلال احمر، اورژانس و یگان‌های انتظامی برگزار شد.