۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » فرهنگ عمومی » فعالیتهای دینی
  • شناسه : 2870
  • ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۹:۳۷
  • ارسال توسط :
برگزاری دعای عرفه در امامزادگان شاخص استان قزوین
برگزاری دعای عرفه در امامزادگان شاخص استان قزوین

برگزاری دعای عرفه در امامزادگان شاخص استان قزوین

همه این برنامه ها با توجه به شرایط بومی و محلی از ساعت ۱۶ الی ۱۷ روز یکشنبه ۲۰ مرداد ماه مصادف با ۹ ذی الحجه روز عرفه برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان قزوین، از برگزاری مراسم پرفیض دعای عرفه در امامزادگان شاخص استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان قزوین، حجت الاسلام سیدمصطفی مجیدی مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین در این باره اظهار کرد: ستاد برگزاری مراسم ویژه عرفه از مدتی پیش در این اداره کل تشکیل و با حضور مسئولین فرهنگی و اجرایی بقاع متبرکه استان مقرر به برگزاری دعای پرفیض عرفه در بقاع شاخص استان شد.
وی بیان کرد: در این برنامه ها از افراد برجسته و ممتاز جهت قرائت این دعای پر فیض به عمل آمده و هماهنگی های لازم با نیروهای مردمی، پایگاه های بسیج، آتش نشانی و شهرداری‌های مناطق برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر این مراسم صورت پذیرفته است.
حجت الاسلام مجیدی تصریح کرد: این مراسم در شهرستان البرز در امامزاده احمد و محمود(ع) حصارخروان و سلیمان(ع) بیدستان ، در شهرستان بوئین زهرا در امامزاده محمد طاهر(ع) آوج و امامزاده ابراهیم (ع) حسین آباد و در شهرستان تاکستان در بقعه آقا سیدعلی موسوی شارینی اسفرورین برگزار می شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین یادآورشد: در شهرستان قزوین این مراسم در امامزاده حسین(ع)، آستان مقدس چهارانبیاء(ص)، امامزاده سلطان سید محمد(ع)، امامزاده علی (ع)، امامزاده آمنه خاتون(س)، امامزاده بی بی شهربانو(س)، امامزاده حلیمه خاتون(ع) برگزار می شود.
وی افزود: همه این برنامه ها با توجه به شرایط بومی و محلی از ساعت ۱۶ الی ۱۷ روز یکشنبه ۲۰ مرداد ماه مصادف با ۹ ذی الحجه روز عرفه برگزار خواهد شد.