۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » ورزش ایران » ورزش جهان
  • شناسه : 6529
  • ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳
  • ارسال توسط :
برگزاری جام جهانی کشتی فرنگی در  تهران به تعویق افتاد
برگزاری جام جهانی کشتی فرنگی در  تهران به تعویق افتاد

برگزاری جام جهانی کشتی فرنگی در تهران به تعویق افتاد

منتظر اعلام تاریخ جدید برگزاری رقابت‌ها از سوی اتحادیه جهانی کشتی هستیم

حسن رنگرز درباره اقدامات انجام شده برای برگزاری جام جهانی کشتی فرنگی در تهران گفت: همانطور که مسؤولان اتحادیه جهانی کشتی اعلام کرده بودند، این مسابقات تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد، اما با مستندات محکمی که ارائه کردیم، میزبانی را پس گرفتیم.

وی ادامه داد: البته در این مسیر مکاتبات و رایزنی‌های صالحی امیری با رؤسای کمیته‌های ملی المپیک سایر کشورها و رؤسای فدراسیون‌ها بسیار مؤثر بود. ضمن اینکه وزارت ورزش هم با کمک وزارت امور خارجه پیگیری‌های خوبی انجام داد. با استفاده از تمام ظرفیت‌های ورزش کشور، مسؤولان اتحادیه جهانی را قانع کردیم که مشکلی بابت میزبانی جام جهانی کشتی فرنگی در تهران وجود ندارد و تمام امکانات و زیرساخت‌ها مهیای میزبانی این رقابت‌ها است. 

سخنگوی فدراسیون کشتی در پاسخ به این سؤال که چه تاریخی برای برگزاری این مسابقات پیشنهاد شده، گفت: تاریخ مشخصی به ما اعلام نشده است و منتظر اعلام تاریخ جدید برگزاری رقابت‌ها از سوی اتحادیه جهانی کشتی هستیم. آمادگی برگزاری مسابقات در هر تاریخی را داریم و همانطور که گفتم، با توجه به فراهم بودن زیرساخت‌های لازم، مشکلی برای برگزاری این رقابت‌ها را نداریم.